مدیرکل بهزیستی فارس دوشنبه ۱۸ اسفند در حاشیه افتتاح مراکز مثبت زندگی این استان به خبرنگاران گفت: با راه‌اندازی این مراکز، برای 900 نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ 08 March 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: مدیرکل بهزیستی فارس دوشنبه ۱۸ اسفند در حاشیه افتتاح مراکز مثبت زندگی این استان به خبرنگاران گفت: با راه‌اندازی این مراکز، برای 900 نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

سید محمدصادق کشفی‌نژاد در پاسخ به خبرنگاران و در خصوص شناساندن مراکز مثبت زندگی به مردم گفت: مثبت زندگی اختصاری است از "خدمات بهزیستی" با ارائه خدمت رسانی ۲۲ گانه و رایگان که در آن مددکاران بهزیستی به سراغ مددجویان متقاضی رفته و سعی در رعایت حال آنها، تسهیل امور، محله محوری، توجه به روستاها، نیازسنجی‌های بومی همراه با مشارکت مردمی، غربالگری‌ها و مشاوره ژنتیک و تجمیع هر خانواده در یک پرونده با تعامل مناسب شده است.

مدیرکل بهزیستی فارس در خصوص تأمین هزینه این پروژه ملی نیز اظهار کرد: احتساب هزینه‌های مربوط به راه‌اندازی این مراکز به صورت دولتی از جمله ساختمان تجهیزات به میزان۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و هزینه‌های مربوط به نیروی انسانی به میزان ۶۶۰ میلیارد تومان بوده که در جمع مبلغی در حدود ۵۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

کشفی‌نژاد از استقرار مراکز مثبت زندگی در روستاهای فارس نیز خبر داد و گفت: در روستاهای دارای ۱۵۰ مددجو یک مرکز تاسیس شده است و امیدواریم این روند گسترده تر ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار