حجت الاسلام سلامی از برگزاری مسابقه اینترنتی «باب الحوائج» خبر داد و گفت: این مسابقه به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) از 18 تا 23 اسفند جاری برگزار می شود و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات لازم به آدرس shahecheragh.ir/mosabeghat مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۴۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 08 March 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «احمد سلامی»، امروز (دوشنبه 18 اسفند) با اعلام ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت باب الحوائج (ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) در سومین حرم اهل بیت (ع) برنامه هایی در 25 رجب برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) افزود: این برنامه ها با رعایت شیوه ‌نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد و دوشنبه ۱۸ اسفند در شب شهادت حضرت موسی بن جعفر (ع) بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره)، حجت الاسلام «آقایی»، امام جمعه مرودشت در مورد فضایل و این امام بزرگوار سخنرانی خواهد کرد و «سید مصطفی موسوی نژاد» نیز به مرثیه سرایی خواهد پرداخت.

وی اضافه کرد: مراسم سوگواری و راهپیمایی بزرگ عاشقان باب الحوائج با حضور خدام حرم مطهر و هیئات مذهبی، ساعت ۱۶ از حرم مطهر امامزاده سید ابراهیم(ع) در میدان شاهزاده قاسم به سمت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) در روز سه شنبه ۱۹ اسفند برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سلامی اعلام کرد: آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در شب شهادت باب الحوائج (ع) به سخنرانی خواهند پرداخت و ، حاج «احمد نیکبختیان» مرثیه سرایی خواهد پرداخت.

وی از برگزاری مسابقه اینترنتی «باب الحوائج» خبر داد و گفت: این مسابقه به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) از 18 تا 23 اسفند جاری برگزار می شود و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات لازم به آدرس shahecheragh.ir/mosabeghat مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار