تابناک-فیصل دانش سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در جلسه 226 رسمی شورا گفت: جا دارد از اقدام بایسته و شایسته ی شهرداری بندرعباس در خصوص تشکیل و راه اندازی کمیسیون ماده 38 تقدیر و تشکر نمود.
کد خبر: ۹۴۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 08 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک-این عضو شورا در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: همانطور که مستحضريد، بسیاری از اختلافات شهرداری و پیمانکاران منجر به طرح دعوی و شکایت از طریق دادگاه می شود که ضمن صرف وقت زیاد، بعضاً عدم رضایتمندی طرفین را شاهد هستیم. اما در حال حاضر با توجه به تشکیل کمیسیون ماده 38 حجم زیادی از این اختلافات در این کمیسیون مطرح می شود که با حضور نماینده محترم قوه قضائیه ، نماینده فرمانداری بندرعباس و نماینده ای از شورای شهر احقاق حق می شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه تصریح کرد : امیدواریم این کمیسیون تا حل مشکلات و اختلافات طرفین با جدیت به کار خود ادامه دهد.
دانش گفت : طبق قانون اعضای شورا قسم خورده اند که از حقوق شهروندان و همچنین شهرداری دفاع کنند، از آنجایی که پیمانکاران نیز بخشی از شهروندان هستند که با سرمایه ی خود در مسیر قانونی به عمران و آبادانی شهر نقش آفرینی می کنند. لذا در این شرایط بد اقتصادی میبایست از حقوق این قشر زحمتکش و شهرداری دفاعی قانونی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار