دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و گل ریحان البرز در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان مساوی تمام شد و تیم میزبان فرصت قرار گرفتن در رده دوم جدول را از دست داد.
کد خبر: ۹۴۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 09 March 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: در این بازی که از هفته آخر دور رفت این رقابت‌ها  در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، هر ۲ تیم با نتیجه مساوی بدون گل به کار خود پایان دادند و فجری‌ها ۲ امتیاز حساس خانگی از دست دادند.

فجری‌ها که تا قبل از این بازی در رده پنجم جدول جای داشتند، این بهترین فرصت بود که با توجه به نتایج به دست آمده در بالای جدول با پیروزی مقابل تیم گل ریحان البرز حتی تا رده دوم جدول صعود کند، از این رو این بازی خانگی اهمیت زیادی برای تیم میزبان داشت.

این بازی از سوی دیگر برای تیم گل ریحان البرز که در رده هفدهم جدول با ۱۳ امتیاز قرار داشت و خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کرد از اهمیت زیادی برخوردار بود برای همین هم بازیکنان آن به دنبال کسب امتیاز بودند ضمن اینکه مساوی هم برای ۲ تیم در این شرایط سودی نداشت.

فجری‌ها به خوبی می‌دانستند نیاز به سه گل دارند و اگر گلی هم دریافت نکنند، می‌توانند جای تیم استقلال خوزستان را در رده دوم جدول بگیرند، ضمن اینکه سر مربی تیم فجر با داشتن بیش از پنج مصدوم و بازیکنانی که به دلیل پایان یافتن خدمت سربازیشان این تیم را ترک کرده‌اند، دستش از نظر بازیکنان روی نیممکت خالی بود.

تیر دروازه تیم گل ریحان به لرزه در آمد

نیمه نخست این بازی با برتری فجری‌ها آغاز شد و در دقیقه سه این دیدار، تیر عمودی دروازه تیم گل ریحان با یک کار گروهی توسط دانیال کردستانی هافبک شوت زن تیم فجر به لرزه در آمد

با فروکش شدن حملات تیم فجر، بازیکنان گل ریحان البرز بازی را به تعادل کشیدند و رفته رفته بر بازی مسلط شدند، آنها با زدن ضربات بلند به پشت مدافعان تیم میزبان سعی داشتند از این راه به گل برسند و چند بار هم خطر ناک ظاهر شدند.

در این نیمه، تیم میهمان بهتر بازی کرد و نشان داد که جایگاه این تیم در انتهای جدول نیست، دقیقه ۱۴ فرصت خوبی نصیب تیم میهمان شد اما ضربه کم دقت امیر جهانبخش با اختلاف اندکی به بیرون رفت و همین بازیکن هم در دقیقه ۱۹ با ضربه ای از راه دور دو باره دروازه تیم فجر را تهدید کرد.

تک به تک تیم میهمان

دقیقه ۴۱ در ادامه برتری تیم میهمان، مهاجم این تیم در یک فرصت تک به تک، توپ را به پای نائیجی دروازه‌بان تیم فجر کوبید تا این فرصت هم از بین برود و سرانجام نیمه نخست با برتری تیم میهمان و ایجاد فرصت‌های بیشتر بدون گل تمام شد.

در نیمه دوم نیز باز هم فجری‌ها خوب شروع کردند و در دقیقه ۵۲ هم از روی یک ضربه ایستگاهی می‌توانستند به گل برسند اما ضربه کم دقت کاظمی باز یکن تیم فجر با اختلاف زیادی بیرون رفت در صورتی که می‌توانستند بهتر کار کنند.

دقیقه ۵۷ بازی هم دویاره فجری‌ها صاحب یک ضربه کاشته شدند اما باز هم از این موققیت نتوانستند بهره بیرند و توپ به بیرون رفت.

علی کلانتری، سر مربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز در دقیقه ۶۲ همزمان ۲ تعویض انجام داد تا چهره تیمش را هجومی‌تر و برتری خود را در این نیمه حفظ کند و تیم حریف هم در دقیقه ۶۸ نیز ۲ تعویض انجام داد تا تیمش را تقویت کند زیرا فجری ها در این دقایق تیم برتر میدان بودند.

در ادامه نیمه دوم، تیم گل ریحان بیشتر به دفاع پرداخت تا حداقل از این دیدار یک امتیاز را کسب کند و بازیکنان این نیم همچنین نگاهی هم به ضد حمله داشتند و در پایان هم به خواسته خود رسیدند.

تیم فجر نیاز به تقویت بازیکن خوب دارد

تیم فجر اگر بخواهد در دور برگشت این بازی‌ها همچنان به عنوان مدعی باقی بماند نیاز به گرفتن چندین بازیکن خوب دارد و این امر در دستور کار باشگاه قرار گرفته است.

هم اینک در جدول رده بندی، تیم شهرداری آستارا با ۱۷ بازی و ۳۱ امتیاز در صدر جدول جای دارد، تیم‌های استقلال خوزستان و مس کرمان هم با ۲۹ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند، تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم با ۲۷ امتیاز همچنان در رده پنجم باقی مانده است.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار