فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: ثبت نام الکترونیک و حضوری نامزد‌های انتخابات شورای شهر شیراز برای انتخابات ۱۴۰۰ از امروز آغاز شده است و تا پایان وقت اداری سه شنبه ۲۶ اسفند ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 10 March 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: ثبت نام الکترونیک و حضوری نامزد‌های انتخابات شورای شهر شیراز برای انتخابات ۱۴۰۰ از امروز آغاز شده است و تا پایان وقت اداری سه شنبه ۲۶ اسفند ادامه دارد.

محمدرضا امیری با بیان اینکه ۴ روش برای ثبت نام اولیه داوطلبان پیش‌بینی شده است، افزود: داوطلبان می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی بارگذاری شده در پرتال وزارت کشور و همچنین نسخه دسکتاپی (کامپیوتر) اقدام به ثبت نام کرده و پس از دریافت کد رهگیری، برای تکمیل فرایند ثبت نام به فرمانداری مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: داوطلبان همچنین می‌توانند ضمن مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، ثبت نام اولیه را انجام داده و با در دست داشتن کد رهگیری، مرحله ثبت نهایی را در محل فرمانداری شیراز تکمیل کنند.

فرماندار شیراز به امکان مراجعه حضوری داوطلبان به محل فرمانداری از ساعت ۸ تا ۱۸ هر روز و انجام کلیه فرآیند‌های ثبت نام در محل فرمانداری به عنوان گزینه دیگر اشاره کرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز، ابراز امیدواری کرد با مراجعه تدریجی داوطلبان در طول مدت ۷ روز مهلت تعیین شده ثبت نام، شاهد نبود ازدحام جمعیت و رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامت مراجعین و ثبت نام کنندگان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار