محمدحسین فرح‌بخش تهیه‌کننده و کارگردان سینما اظهار داشت: قیمت بلیت سینماها در سال جدید باید افزایش پیدا کند و مبالغی چون 30 هزار تومان بسیار کمتر از آن است که بتواند سینماها و صاحبان آثار به صرفه باشد، در حال حاضر بلیت در اکران آنلاین به همین قیمت فروش می‌رود و قطعاً با این قیمت هزینه سینماها و مخارج فیلم‌هایی که اکران شده‌اند فراهم نمی‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ 10 March 2021
به گزارش تابناک فارس: فرح‌بخش تأکید کرد: قطعاً افزایش قیمت باید در حدی باشد که برای سینماداران و صاحبان آثار حداقل درآمدی در پی داشته باشد و حداقل قیمت بلیت سینماها باید در سال آینده 40 هزار تومان باشد که البته همین رقم هم نمی‌تواند چندان مقرون به صرفه باشد.
 
او افزود: تا زمانی که شیوع ویروس کرونا ادامه دارد هیچ چشم‌اندازی را نمی‌توان برای سینمای ایران متصور شد و برای اینکه بتوانیم تحلیل و بررسی درباره آینده سینمای ایران داشته باشیم باید صبر کنیم تا کرونا به پایان برسد و به یک وضعیت ثابت برسیم.
 
قیمت بلیت سینماها حداقل باید 40 هزار تومان باشد / امسال اکران نوروزی موفقی خواهیم داشت
این تهیه‌کننده در پایان اظهار داشت: قطعاً امسال اکران نوروزی موفقی خواهیم داشت و فیلم‌هایی که اکران می‌شوند می‌توانند در گیشه موفق باشند. وضعیت سینماها در حال حاضر نسبت به چند ماه پیش بسیار بهتر شده و کم‌کم مردم با پذیرش وضعیتی که به وجود آمده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای دیدن فیلم‌ها به سینما می‌روند. قطعاً آثار طنز و آثاری که بتوانند نظر مردم را به خود جلب کند و با مردم ارتباط برقرار کنند آثار مناسب‌تری برای اکران نوروز خواهند بود.
برچسب ها: سینما ، بلیت ، گرانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار