نخستین روز ثبت نام برای انتخابات شوراهای شهرستان بیستم اسفند ۹۹ بود که فرماندار شهرستان شیراز گفت:در نخستین روز در این شهرستان ۵۱ نفر ثبت نام کردند.
کد خبر: ۹۴۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 11 March 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمدرضا امیری در جمع خبرنگاران افزود: در نخستین روز ثبت نام مجموعا ۵۱ نفر در شیراز ثبت نام کردند که روند نام نویسی ۴۶ نفر ثبت نهایی شده که ۳۱ نفر از این افراد روش ثبت نام حضوری را برگزیدند و چهار نفر از طریق دفاتر پیشخوان دولت ، پنج نفر از طریق اپلیکیشن موبایلی و ۶ نفر نیز با استفاده از نسخه دسکتاپ نرم افزار مربوط اقدام به نام نویسی کردند.

وی ادامه داد: روند ثبت نام پنج نفر از داوطلبین نهایی نشده که دلایلی ازجمله ناخوانا بودن مدارک و یا بارگذاری اشتباه و نقض مدارک می‌تواند باعث بروز این وضعیت بوده باشد.

فرماندار شهرستان شیراز بیان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و اهمیت حفظ سلامت شهروندان به همه داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر توصیه می شود که روند ثبت نام خود را از طریق دریافت اپلیکیشن مربوط که در سایت وزارت کشور قابل دریافت است و یا از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت انجام دهند.

وی عنوان کرد: ۴۳ نفر از داوطلبین که ثبت نام آنها در روز نخست نهایی شده مرد و سه نفر زن هستند و جوانترین داوطلب ۲۷ سال و مسن ترین ۵۹ سال سن دارد.

امیری با بیان اینکه در هشت کلانشهر کشور از جمله شیراز انتخابات شوراها به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد،گفت: شیراز به ۱۱ مرکز انتخاباتی تقسیم بندی شده و انتخابات در چهار شهر شیراز که شورای ۱۳ نفره دارد، صدرا با شورای هفت نفره و ۲ شهر داریون و خان زنیان پنج نفره برگزار خواهد شد.

ثبت نام داوطلبین شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر از ۲۰ اسفندماه آغاز شد و تا ۲۶ اسفندماه ۹۹ از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر در فرمانداری شیراز ادامه دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار