ملک مکان گفت: نمازجمعه این هفته توصیه می شود در شهرستان‌های نارنجی استان فارس برگزار نشود، البته تصمیم گیری نهایی به عهده ائمه جمعه آن شهرستان‌ها است.
کد خبر: ۹۴۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 11 March 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: ملک مکان مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس اظهار کرد: طبق آخرین اعلام ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا، ۳۱ شهرستان استان در وضعیت آبی و زرد و ۵ شهرستان استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

او ادامه داد: به همین دلیل و با توجه به هماهنگی صورت گرفته بین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و ستاد ملی مبارزه با کرونا و همین طور هماهنگی با وزارت کشور، جمعه این هفته، ۲۲ اسفند ماه، در ۳۱ شهرستان و توابع آن‌ها یعنی در ۶۴ شهر از جمله شهر شیراز، با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی، نمازجمعه اقامه می‌شود.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس تصریح کرد: در شهرستان‌های نارنجی پاسارگاد، خنج، گراش، لامرد، مهر، و توابع این شهرستان‌ها جمعا در ۱۲ شهر توصیه می‌شود، نمازجمعه اقامه نشود.

او گفت: البته در شهرستان‌های نارنجی تصمیم گیری نهایی به عهده ائمه جمعه آن شهرستان‌ها است.

او اضافه کرد: نمازگزاران حتما ماسک و مهر شخصی به همراه بیاورند.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس اضافه کرد: افرادی که کوچکترین علائمی از سرماخوردگی یا کرونا دارند، برای حفظ سلامتی خود و دیگران از آمدن به محل برگزاری نماز جمعه خودداری کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار