وقوع تندباد شدید همراه با باران و گرد و خاک، که از ابتدای جمعه شب ۲۲ اسفند در شیراز آغاز شد، با قطع برق، سقوط درختان، اختلال در تلفن، اینترنت و توقف پروازها و اخلال در آمد و شد خودروها و ... همراه بود و به گفته رئیس مرکز اورژانس فارس ۱۸ شهروند طی این حادثه مصدوم شدند.
کد خبر: ۹۴۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 13 March 2021

تابناک فار س به نقل از ایسنا:حسن همتی  بیان کرد: در پی تندبادی که اوایل شامگاه جمعه ۲۲ اسفندماه آغاز شد، ۵ نفر در شهر جدید صدرا دچار مصدومیت شدند که اکنون دو نفر از آنها در بیمارستان تحت مراقبت‌های درمانی در بیمارستان شهید رجایی شیراز قرار دارند.

او با بیان اینکه ۲ نفر از آن پنج مصدوم با درمان سرپایی ارائه شده توسط تکنسینان اورژانس مداوا شده و سه نفر به بیمارستان منتقل شدند. یکی از آنان مرخص شده و ۲ نفر دیگر همچنان بستری هستند.

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس، شکستگی پا و درگیری قفسه سینه را دلیل مصدومیت این افراد و نیاز به مراقبت‌های تخصصی درمانی ذکر کرد.

به گزارش ایسنا، وقوع تندباد شدید همراه با باران و گرد و خاک، که از ابتدای جمعه شب ۲۲ اسفند در شیراز آغاز شد، با قطع برق، سقوط درختان، اختلال در تلفن، اینترنت و توقف پروازها و اخلال در آمد و شد خودروها و ... همراه بود و به گفته رئیس مرکز اورژانس فارس ۱۸ شهروند طی این حادثه مصدوم شدند.

انتهای پیام

برچسب ها: طوفان ، مصدوم ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار