فرماندار شیراز گفت: طی چهار روزی که از ثبت نام داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شیراز گذشته است تاکنون ١۵١ نفر به صورت قطعی مراحل ثبت نام را پشت سر گذاشته است.
کد خبر: ۹۴۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 14 March 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: محمدرضا امیری بیان کرد: طی چهار روزی که از ثبت نام داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شیراز گذشته است تاکنون ١۵١ نفر به صورت قطعی مراحل ثبت نام را پشت سر گذاشته است.

وی اضافه کرد: از میان متقاضیان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ١٣۶ نفر آقا و ١۵ نفر خانم هستند.

فرماندار شیراز تاکید کرد: جوان‌ترین ثبت نام کننده در شهرستان شیراز ٢۶ سال سن داشته و مسن‌ترین متقاضی نیز ۶۶ سال سن دارد.

او ادامه داد: در روز چهارم ثبت نام از متقاضیان ۴٢ نفر آقا و ٧ نفر خانم برای حضور در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کردند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز در خصوص تحصیلات متقاضیان ششمین دوره انتخابات شوراها نیز تاکید کرد: ١٠ از متقاضیان دارای مدرک دکترا، ۶۴ نفر کارشناسی ارشد، ۶۶ نفر کارشناسی و ٩ نفر نیز دارای مدرک فوق دیپلم اند.

به گفته فرماندار شیراز از میان ثبت نام شدگان قطعی ششمین دوره انتخابات ۶٨ نفر به صورت حضوری و ٨٣ نفر نیز به صورت غیر حضور از طریق راهکارهای الکترونیکی اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

برچسب ها: ثبت نام ، شورای شهر ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار