مدیر حوزه علمیه استان فارس در خصوص ثبت نام کاندیدها برای شورای شهر گفت: افرادی باید در انتخابات شورای شهر ثبت نام کنند که دارای روحیه جهادی و انقلابی و دغدغه رسیدگی به مشکلات مردم را داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ 14 March 2021

تابناک فارس به نقل از حوزه: حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، در خصوص برگزاری انتخابات شورای شهر و روستاها اظهار کرد: شورای های اسلامی شهر و روستا یکی از بارز ترین جلوه های تبلور مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه با تصریح اینکه مشارکت مردم را به معنای واقعی در عرصه شورای شهر و روستاها مشاهده می کنیم، اضافه کرد: آنچه در انتخابات مهم بوده این است که مردم مقدرات امور شهری را به این افراد می سپارند، بودجه شهرداری در اختیار شوراها و شهرداری قرار می گیرد لذا لازم است افرادی که امین، پاکدست، دارای روحیه جهادی، دغدغه رسیدگی به مشکلات مردم و توان مدیریت شهری را دارند امور مردم را تصدی گری کنند تا شاهد این باشیم که مشکلات به وجود آمده در عرصه مدیریت شهری تقلیل پیدا کند.

مدیر حوزه علمیه استان فارس خاطرنشان کرد: از همه مردم که در مدیریت شهری توانمند، متخصص و کاردان، دارای روحیه انقلابی و جهادی، متدین و با تقوا هستند در انتخابات ثبت نام کنند، شورای ها به ویژه در مراکز استان ها عرصه مهمی است.

برچسب ها: شورای شهر ، انتخابات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار