نماینده شیراز در دیداری که با آیت الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس داشت، با ارائه گزارشی از عملکرد مجمع در چند ماه گذشته اظهار داشت: از ابتدای مجلس یازدهم به دنبال این بوده ایم که مسائل مهم استان را بدون حاشیه پردازی و سیاسی کاری بیهوده دنبال کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱ 15 March 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی افزود: نمایندگان استان فارس به عنوان یک استان مهم و اثرگذار بر معادلات کشور، سعی کرده اند که در مجلس خالق شرایط باشند نه مخلوق آن که در تحقق این مهم نیز همگی تلاش خوبی را انجام داده اند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین گفت: برگزاری جلسات متعدد با وزرا در تهران، احصا و برآورد کمبود‌های استان و ارائه آن به وزارت خانه‌ها و نهاد‌های مرتبط، از جمله اقدامات اعضای مجمع از ابتدای شروع به کار مجلس بوده است.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس افزود: تلاش برای حل مشکل آب استان، جبران عقب ماندگی‌های فارس با توسعه راه‌های ریلی، هوایی و جاده ای، کمک به رونق صنعت استان و... از جمله کار‌های زیربنایی بوده که ما دنبال کردیم که معمولا این اقدامات به چشم نمی‌آید.
 
عزیزی تصریح کرد: سرعت بخشیدن به توسعه استان به دور از وادادگی و بی عملی همواره مد نظر نمایندگان است و آن‌ها پیگیری مشکلات استان را وظیفه خود می‌دانند.
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار