فجری‌ها برای کسب برد گام به دیدار با خوشه طلایی ساوه می‌گذارند.
کد خبر: ۹۴۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 16 March 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته نخست دور برگشت رقابت‌های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۲۷ اسفندماه در ورزشگاه کارگران تهران میهمان خوشه طلایی ساوه خواهد بود.

در جدول رده بندی این مسابقات تیم فجر شهید سپاسی در پایان دور رفت با ۶ برد، ۹ تساوی، ۲ شکست و ۲۷ امتیاز در مکان پنجم قرار گرفته و خوشه طلایی ساوه با ۲۲ امتیاز رده دهم را به خود اختصاص داده است.

جوانی سرپرست تیم فجر، گفت: روند تیمی فجر هفته به هفته زیر نظر علی اصغر کلانتری و مربیان تیم بهتر می‌شود و اگر مصدومیت بازیکنان خوب و تاثیرگذار نبود و تیم فجر در نیم فصل نخست نتایج بهتری را کسب می‌کرد و جدول نیز جایگاهش بالاتر بود.

او ، بیان کرد: خوشه طلایی تیم خوبی است و کادرفنی به خوبی آن‌ها و نقاط ضعف و قوت شان را برای بازیکنان توضیح دادند و ضمن احترام به تیم حریف، حریف دست و پا بسته‌ای برای نماینده ساوه نخواهیم بود و تیم با وجود مشکلاتی که دارد برای کسب برد مقابل خوشه طلایی صف آرایی می‌کند.

نماینده فارس در آخرین دیدار دور رفت مقابل میهمانش گل ریحان البرز با تساوی بدون گل متوقف شد و دیدار تیم‌های خوشه طلایی ساوه و رایکا بابل با نتیجه مساوی یک-یک به پایان رسید.

مسابقه تیم‌های خوشه طلایی ساوه و فجر شهید‌سپاسی شیراز را حامد سیری و کمک هاش عسگر محمدی و داریوش کمری قضاوت می‌کنند.

بازی رفت تیم‌های فجر و خوشه طلایی در تاریخ دوم آذرماه با تساوی یک-یک به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار