شهدای قشقایی در آخرین دیدار سال ۹۹، میزبان ملوان بندرانزلی است.
کد خبر: ۹۴۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 16 March 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته ۱۸ و نخست دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم شهدای قشقایی شیراز ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۲۷ اسفندماه به میزبانی ورزشگاه پارس شیراز به مصاف ملوان بندرانزلی می‌رود.

نوید عبداللهی مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی باشگاه شهدای قشقایی، گفت: پس پیروزی تیم قشقایی مقابل آوالان کامیاران در جام حذفی و صعود به دور پنجم، بازیکنان از روحیه خوبی برخوردار هستند و تمرینات به طور منظم زیر نظر کادرفنی برای بازی با ملوان در هفته‌ای که گذشت برگزار شد.

او ، بیان کرد: داریوش هرمزی و مربیان قشقایی شناخت خوبی از ملوان دارند و تیم حریف را آنالیز و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را به بازیکنان گفتند و همه چیز برای برگزاری یک دیدار زیبا و بردی دیگر برای قشقایی در آخرین بازی خانگی سال ۹۹ مهیا است.

در جدول رده بندی رقابت‌ها، ملوان بندرانزلی با ۲۲ امتیاز در مکان یازدهم و شهدای قشقایی با ۱۸ امتیاز در رده ۱۴ قرار دارند.

در هفته ۱۷ تیم قشقایی در دیداری پرحاشیه ۲-یک نتیجه را مقابل میزبانش پارس جنوبی جم واگذار کرد و ملوان بندرانزلی با ۳ گل مغلوب بادران تهران شد.

قضاوت دیدار تیم‌های شهدای قشقایی شیراز و ملوان بندرانزلی را عبدالنبی پورخلف و کمک هایش ابوذر ممبینی و فرزاد ایمانی نژاد برعهده دارند.

دیدار رفت دو تیم یکشنبه دوم آذرماه برگزار شد که شهدای قشقایی با تک گل علی حسامی میزبانش ملوان بندرانزلی را مغلوب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار