در این هفته تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در ساوه به مصاف تیم خوشه طلایی این شهر رفت و با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 18 March 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا:رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های کشور در هفته هجدم به پایان رسید تا تیم ها پس از سه هفته استراحت، دور برگشت این رقابت ها را از هجدهم فروردین ۱۴۰۰ آغاز کنند.

در پایان هفته هجدهم تیم مس کرمان با ۳۲ امتیاز در صدر جدول جای گرفت، شهرداری آستارا با ۳۱ امتیاز دوم شد و تیم استقلال خوزستان با ۳۰ امتیاز در مکان سوم ایستاد.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی با ۲۸ امتیاز در مکان پنجم قرار گرفت، تیم قشقایی هم با ۱۸ امتیاز در رده پانزدهم جای گرفت و تیم ملوان هم با ۲۵ امتیاز نهم شد.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز برای اینکه در دور برگشت در جمع مدعیان باقی بماند نیاز به تقویت چندین بازیکن خوب دارد و تیم قشقایی هم برای قرار گرفتن در بالای جدول هم نیاز به جذب چند بازیکن با کیفیت دارد.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

تیم های نود ارومیه و گل ریحان البرز با ۱۴ امتیاز در خطر سقوط قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار