نماینده شیراز گفت: علی‌رغم تلاش‌های انجام شده در حوزه مخابرات استان فارس همچنان دستخوش عقب ماندگی‌هاست که امید است در مدت باقی مانده، برای جبران آن تلاش جدی شود.
کد خبر: ۹۵۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 19 March 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی در نشست بررسی مشکلات ارتباطی استان و کنترل پیشرفت مصوبات سفر خرداد ۹۹ که با حضور آذری جهرمی برگزار شد، اظهار کرد: اگر مسوولان استان و نهادهای ذی ربط همکاری‌های لازم را انجام دهند، روند حل مشکلات سرعت خواهد گرفت که متاسفانه گاهی شاهدیم این همکاری آن گونه که سزاوار است، انجام نمی‌شود.
 
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عقبه و سابقه مخابراتی درخشان فارس، بیان کرد: شیراز روزگاری با وجود کارخانه‌های بزرگی چون آی تی آی و آی تی ام سی قطب مخابراتی کشور بود که امروز متاسفانه توجه لازم به آن نمی‌شود.
 
عزیزی با اشاره به بیکارشدن بسیاری از کارگران کارخانه‌های مذکور در اثر عقب ماندگی‌ها، خاطرنشان کرد: همین امروز هم هنوز مشکل بسیاری از کارگران حل نشده و این معضل تبدیل به یک قصه پرغصه شده است.
 
او خاطرنشان کرد: آی تی آی و آی تی ام سی شناسنامه قطب الکترونیک یعنی فارس است و باید برای احیای آنها آنگونه که سزاوار است اقدام کرد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز برخی مشکلات آی تی ام سی حل شده اما مشکلات آی تی آی همچنان در خانه اول است و این عزم جدی همه مسوولان را می‌طلبد.
 
عزیزی نیز خطاب به وزیر ارتباطات و مسوولان استانی گفت: انتظار مجمع نمایندگان استان فارس این است که این مشکلات و عقب ماندگی‌ها هر چه سریعتر حل و فصل شود.
برچسب ها: عزیزی ، جهرمی ، اینترنت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار