در شرایطی که بسیاری از نهادها و دستگاه‌ها در مقابله با شیوع کرونا، بازه زمانی تردد را محدود (نه ممنوع) کرده‌اند، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس در اقدامی درست ساعت بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان را افزایش دادند.
کد خبر: ۹۵۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶ 22 March 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا:مصیب امیری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس هدف از این تصمیم را جلوگیری از تجمع گردشگران و مسافران اعلام کرد و افزود: بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری فارس سانس بندی شده است.

او  اضافه کرد: گردشگران و مسافران می‌توانند از روش الکترونیکی نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند، هرچند برای اینکه مشکلی ایجاد نشود، گیشه‌های ارائه خدمات به صورت حضوری هم برای فروش بلیط فعال هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس همچنین از کاهش چشمگیر استقبال از اسکان در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بوم گردی و مهمانپذیرهایی که دارای مجوز این اداره کل هستند طی چند روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال ٩٨ خبر داد.

امیری یادآور شد: امسال اسکان در کمپ‌ها، اسکان‌های چادری و مهمانپذیرهای دولتی ممنوع است و مسافران تنها امکان استفاده از مراکز اسکان میراث فرهنگی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار