کارشناسان بهداشت محیط بیش از ۴۷۳ کیلوگرام موادغذایی غیربهداشتی را معدوم کردند.
کد خبر: ۹۵۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ 22 March 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده رییس ستاد سلامت نوروزی و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست ستاد سلامت نوروز ۱۴۰۰ دانشگاه گفت: در آخرین روز سال گذشته با تلاش کارشناسان بهداشتی واحد‌های تابعه دانشگاه، از ۸۴۱ مرکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی بازدید شد که از این تعداد، ۳۳ واحد متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و دو واحد متخلف نیز تعطیل شد.

دکتر علی اکبری معدوم سازی بیش از ۴۷۳ کیلوگرام موادغذایی غیربهداشتی را از دیگر فعالیت‌های کارشناسان بهداشت محیط عنوان کرد و از ۲۳ مورد ماموریت اورژانس تیم‌های واکنش سریع دانشگاه خبر داد.


وی ادامه داد: از سوی کارشناسان بهداشت حرفه‌ای واحد‌های تابعه دانشگاه نیز ۵۷ مورد بازدید از کارگاه‌ها و کارخانجات در سطح استان انجام شد.

نماینده رییس ستاد سلامت نوروزی دانشگاه گفت: در این روز، ۲۷۵ بیمار در مراکز خدمات جامع سلامت ویزیت شدند و ۲۷۰ خدمت سرپایی به مراجعان در این مراکز ارایه شد.

دکتر اکبری افزود: در این بازه زمانی ۴۱۶ بیمار مشکوک به کووید۱۹ در مراکز منتخب درمان سرپایی کروناویروس ویزیت و ۲۹۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ از سوی کارشناسان بهداشتی رهگیری شدند.

برچسب ها: مواد غذایی ، فاسد ، معدوم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار