حسینی گفت: بیش از ۴۹۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فارس توسط کارشناسان بهداشت محیط معدوم و از ۹۸ کارخانه و کارگاه در سراسر استان بازدید شد.
کد خبر: ۹۵۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ 24 March 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان:  «سید روح الله حسینی»، امروز (چهارشنبه 4 فروردین) در نشست ستاد سلامت نوروز 1400 گفت: در سوم فروردین 2 ماموریت امدادی به مصدومان با کمک اورژانس هوایی فارس انجام شد.

جانشین رئیس ستاد سلامت نوروزی و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: اورژانس فارس در روز گذشته مجموعا ۶۱۷ ماموریت امدادرسانی به مصدومان و بیماران در استان به انجام رساند که 18 ماموریت آن با کرونا مرتبط بود.

وی از مسمومیت 6 نفر با مونو اکسید کربن خبر داد و بیان کرد: شمار مصدومان حوادث ترافیکی در 24 ساعت قبل در فارس نیز ۱۲۱ مورد بوده که ۲۸ نفر آنها به صورت سرپایی خدمات دریافت کردند و ۹۳ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند.

حسینی ادامه داد: بیش از هفت هزار و 653 بیمار در این مدت به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند که 270 نفر از آنها مورد جراحی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: از ۷۸۹ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در استان فارس نیز بازدید شد که با شناسایی 56 واحد متخلف از نظر بهداشتی، 6 واحد تعطیل و سایر واحدها به مراجع قضایی معرفی شدند.

حسینی اعلام کرد: بیش از ۴۹۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در روز گذشته در فارس توسط کارشناسان بهداشت محیط معدوم شد و از 98 کارخانه و کارگاه در سراسر استان توسط کارشناسان بهداشت حرفه ای واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز بازدید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار