نماینده سپیدان و بیضا با اشاره به اینکه ضعف در پرداخت تســهیلات به افراد و تولید کنندگان توسط بانک هاى استان، باعث شده تا مسئولان از تهران منابع اســتان فارس را به دیگر اســتان ها انتقال دهند، ادامه داد: به بیان دیگــر مدیر عامل بانک ها در تهران زمانى که متوجه مى شــوند منابعشان در استان فارس به افراد تولید کننــدگان پرداخت نشده است، این منابع را به دیگر استان ها انتقال مى دهند.
کد خبر: ۹۵۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱ 27 March 2021

به گزارش تابناک فارس: محسن علیزاده با اشــاره بــه اینکه نباید فراموش کــرد هر فردى کــه قصد راه انــدازى یک واحد تولیــدى را دارد در مرحلــه نخســت نیازمند حمایــت هاى مادى و معنوى از ســوى مســئولان اســت، گفت:  اگرچــه افراد در شــرایط فعلى بــراى راه اندازى یک واحــد تولیــدى نیازمند تســهیلات و وام با بهره پایین هســتند، اما این اتفاق در اســتان رخ نمى دهد؛ به طورى که فارس یکى از اســتان هایى اســت که در پرداخت تسهیلات به این قشر بسیار عملکرد ضعیفى دارد.

او با بیان اینکه ضعف و بوروکراسى در بانک هاى استان باعث شده فارس در پرداخت تسهیلات جزو اســتان هاى آخر قرار گیرد، بیان کرد: قطعا شوراى هماهنگى بانک هادر استان باید پاســخگوى این عملکرد ضعیف باشــد.

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: متاسفانه این اقدامات باعث مى شــود تا کشــاورزان از دریافت تسهیلات پرهیز کنند، و  این مشکلات ریشــه در ســوء مدیریت بانک هــا دارد.

 

برچسب ها: فارس ، تهران ، منابع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار