فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه برای توسعه، شکوفایی و گذر از محرومیت‌ها در این منطقه، تقویت و ایجاد شرایط لازم برای جذب سرمایه‌گذاران و صنعتگران، ضرورتی اجتناب ناپذیر است، ادامه داد: سرمایه‌گذاران نباید معطل برخی کاغذبازی‌ها و فرآیند گرفتن استعلام شوند.
کد خبر: ۹۵۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ 28 March 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا:جلیلی حسنی یادآور شد: مهمترین راهبرد و اولویت دولت و مجموعه متولیان امور اجرایی و اقتصادی در استان و شهرستان لارستان همواره حمایت از تولید و ایجاد بستر و زمینه مناسب برای امر سرمایه گذاری در بخش های مختلف بوده است و امسال نیز بدون شک با توجه به تاکید مقام معظم رهبری تلاش ها در این راستا دوچندان خواهد شد.

وی با بیان اینکه نامگذاری شعارهای سال توسط مقام معظم رهبری بر اساس بررسی های عمیق مسایل و با توجه به شرایط و مقتضیات زمانی و تحولات داخلی و بین المللی است، گفت: محور قرار دادن مساله تولید، اشتغال و تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های داخلی کشورمان در این نام گذاری ها نیز خود بیانگر اهمیت و ضرورت بیش از پیش این مهم طی بیش از یک دهه گذشته بوده است.

وی بیان کرد: همواره یکی از موانع اصلی فراروی سرمایه گذاران نبود مشوق های لازم و وجود سخت‌گیری های بی مورد از سوی برخی دستگاه‌های نظارتی و برخی بانک های عامل است که امیدوار هستیم امسال شاهد عزمی راسخ و همدلی و تعامل بیشتر این دستگاه ها و نهادهای نظارتی باشیم.

حسنی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری که با تحمل همه سختی‌ها، تمام انرژی، عزت ، منابع و آبروی خود را در این راستا صرف کرده باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد.

وی بیان کرد: هر سرمایه‌گذار پای کار که عزمش برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان راسخ باشد و بتواند با اجرای طرح خود موجب رونق تولید و اشتغال در منطقه شود، با تمام توان مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

فرماندار ویژه لارستان افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های ‌مختلف این شهرستان، موجب رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود و ما برای هر گونه حمایت و رفع موانع بر سر راه سرمایه‌گذاران با همکاری مجدانه دستگاه‌های اجرایی ذی ربط اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای توسعه، شکوفایی و گذر از محرومیت‌ها در این منطقه، تقویت و ایجاد شرایط لازم برای جذب سرمایه‌گذاران و صنعتگران، ضرورتی اجتناب ناپذیر است، ادامه داد: سرمایه‌گذاران نباید معطل برخی کاغذبازی‌ها و فرآیند گرفتن استعلام شوند.

فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: پارسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید نامگذاری شده بود، با وجود بسیاری از موانع ازجمله شیوع ویروس کرونا ، تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی، تلاش های دوچندان و گام های محکمی در حوزه اقتصادی و رونق تولید در این شهرستان برداشته شد.

حسنی با تاکید بر آمادگی مجموعه مدیریت اجرایی شهرستان لارستان برای تحقق شعار محوری امسال مبنی بر"تولید؛ مانع زدایی ها و پشتیبانی ها" گفت: مسیر برای هر سرمایه گذاری پای کار، توانمند و علاقه‌مند در این شهرستان هموار است.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار