فرماندار ویژه شهرستان مرودشت،یکشنبه ۱۵ فروردین اعلام کرد: از دهم فروردین تاکنون ۱۲ نفر از همشهریان بر اثر کروناویروس جان باختند.
کد خبر: ۹۵۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ 04 April 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: رهام پیکری یکشنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان مرودشت افزود:با توجه به وضعیت نارنجی در این شهرستان طی ۲۴ ساعت آینده محدودیت های جدیدی اعمال خواهد شد؛ ۵۰ در صد از کارکنان تمام اداره ها و دستگاههای اجرایی در این شرایط دورکاری خواهند کرد.

رییس شورای اداری شهرستان مرودشت ادامه داد: همچنین محدودیت های جدیدی برای بازار و اصناف در نظر گرفته شده است و تمام فعالیت های ورزشی تعطیل خواهد بود.

پیکری با ابراز تاسف از آنچه عدم توجه بسیاری از مردم و مسوولان به خطرات ویروس کرونا نامید افزود:پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونای این شهرستان باید رعایت و اجرا شود.

وی بیان کرد: روزانه بیش از ۱۰۰ نفر به مراکز بهداشتی و بیمارستان مرودشت مراجعه می کنند و بیش از ۱۰ نفر در بیمارستان ها بر اثر ابتلا به کرونا بستری می شوند.

رئیس ستاد کرونای شهرستان مرودشت با بیان اینکه وارد موج چهارم کرونا شده ایم گفت: شرایط از آبان و آذر ماه سال ۹۹ هم بدتر است و اگر موفق به مهار شیوع کرونا نشویم با شرایط بحرانی تری روبرو خواهیم شد.

برخی افراد خود را فراتر از قانون می دانند

پیکری با اظهار اینکه برخی افراد، خود را فراتر از قانون می دانندو از هرگونه تلاش برای رعایت پروتکل های بهداشتی سرباز می زنند گفت:رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند که تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستند و این فرمان ایشان درس بزرگی برای آن دسته از افرادی است که تصمیمات و مصوبات ستاد کرونا را زیر پا می گذارند و خود را فراتر از قانون می دانند.

وی گفت:تا اطلاع ثانوی کافی شاپ ها و اماکنی که احتمال تجمع در آن وجود دارد باید تعطیل شوند و تمام رستوران ها و فست فودها تنها به صورت بیرون بر اجازه فعالیت دارند.

پیکری با تقدیر از شبکه بهداشت و درمان، ناحیه مقاومت بسیج، مرکز بهداشت و جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مرودشت به جرات یکی از موفق ترین و پیشرو ترین شهرستان های استان فارس و حتی کشور در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است و وضعیت نسبتا خوب مرودشت، تا حد بسیاری نتیجه اجرای موفق این طرح در شهرستان بوده است.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

برچسب ها: کرونا ، مرودشت ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار