فرمانده انتظامی شهرستان "کوهچنار" در استان فارس گفت: کارمندی که پس از ارتکاب قتل متواری شده بود، توسط ماموران پلیس دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 05 April 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سرهنگ دوم لطف‌الله محمدی در تشریح جزئیات خبر دستگیری یک قاتل در کوهچنار، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان "کوه‌چنار"، بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، محمدی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که ۶ نفر از اهالی روستا به دلیل اختلافات قبلی با یکدگیر درگیر شده‌اند که این نزاع منجر به قتل جوانی ۳۱ ساله و متواری شدن قاتل شده است.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار گفت: ماموران انتظامی اقدامات فنی و تخصیی خود را آغاز کردند و پس از ۶ ساعت موفق شدند قاتل ۴۰ ساله که کارمند یکی از ادارات دولتی است را در مخفیگاهش در یکی از محلات این شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی اعلام کرده است، گفت: نیروی انتطامی با مخلان نظم و امنیت به صورت قاطعانه برخورد می‌کند.

برچسب ها: کارمند ، قاتل ، کوهچنار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار