جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: مطب های غیر ضروری توسط دانشگاه علوم پزشکی تعطیل شده اند و سایر مطب های ضروری امکان فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۵۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 08 April 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: عبدالرضا قاسم پور بیان کرد: مطب‌های غیر ضروری که در سطح شهر شیراز وجود دارند توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز تعطیل شده‌اند و امکان فعالیت تا زمانی که وضعیت شهرستان دارای وضعیت پرخطر است برای آنان فراهم نخواهد بود.

وی ادامه داد: مطب‌های پزشکان که در سطح شهر شیراز وجود دارد و در حال پذیرش بیماران هستند به علت ضروری بودن فعالیت آنان و برطرف کردن مشکلات مردم اجازه فعالیت را با توجه به اینکه شهرستان دارای وضعیت قرمز کرونا است از دانشگاه علوم پزشکی شیراز کسب کردند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت کرونا در سطح شهرستان شیراز به گونه‌ای است که شیراز در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار گرفته است امکان ورود و خروج خودروهای پلاک شخصی به این شهرستان وجود ندارد و اگر شخصی وارد کلان‌شهر شیراز شود از طریق دوربین‌های سطح شهر اعمال قانون خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول؛ خودروهای ستادی امدادی نظامی انتظامی و حمل کننده ارزاق عمومی مردم از این قاعده مستثنا هستند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در سطح استان فارس پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای شیراز از طریق استاندار فارس به وزیر کشور ارسال شده است.

قاسم پور تاکید کرد: در این پیشنهاد آمده است که با توجه به میزان شیوع ویروس کرونا در سطح استان فارس نسبت به تعطیلی برشی از ناوگان غیرضروری استان و شهر شیراز اقدام شود و فعالیت ادارات غیر ضروری نیست تا حداکثر امکان کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار