رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: با گذشت۳ روز از زمان ثبت نام متقاضیان انتخابات شوراهای روستاها و تیره های عشایری، تاکنون در فارس ۲ هزار و ۲۵۷ نفر ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۹۵۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 08 April 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: سید احمد احمدی زاده بیان کرد: بر اساس آخرین اعلام‌ها میزان ثبت نام متقاضیان حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای روستایی و تیره‌های عشایری در استان فارس از مرز دو هزار و ۲۵۷ نفر گذشته است که بر پایه همین گزارش می‌توان گفت که بیش از دو هزار ۱۱۰ نفر از این افراد را مردان و ۱۴۷ فر را زنان متقاضی حضور در این انتخابات تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: بیشترین فراوانی شغلی در میان متقاضیان را افرادی با شغل‌های آزاد تشکیل می‌دهند که این افراد شامل یک هزار و ۲۱۶ نفر می‌شوند و بر اساس میزان تحصیلات نیز یک هزار و ۹۰ نفر دارای تحصیلات ابتدایی اند و دو نفر از متقاضیانی که در این انتخابات اقدام به نام نویسی کرده‌اند دارای مدرک دکترا هستند.

معاون استاندار فارس ادامه داد: نزدیک به یک هزار و ۴۹۰ نفر از متقاضیان حضور در این انتخابات به صورت حضوری اقدام به ثبت نام کرده‌اند و بالغ بر ۷۶۷ نفر نیز از سایر روش‌های ثبت نام نظیر ثبت نام الکترونیکی بهره برداری کرده‌اند.

او در خصوص شهرستان شیراز نیز تصریح کرد: طی سه روزی که از مدت زمان قانونی ثبت نام از متقاضیان حضور در انتخابات شورهای روستاها و تیره‌های عشایری گذشته است در شهرستان شیراز ۱۳۴ نفر اقدام به نام نویسی کرده‌اند که ۱۲۲ نفر از این افراد را مرد و ۱۲ نفر را زن تشکیل می‌دهند و بالغ بر ۷۲ نفر از این افراد نیز دارای زمینه شغلی آزاد هستند.

احمدی زاده در ادامه در خصوص مدرک تحصیلی اشخاص نیز متذکر شد: ۲۵ نفر از متقاضیان حضور در این انتخابات دارای مدرک تحصیلی ابتدایی اند و ۳ نفر نیز دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد بوده و سایر افراد نیز مابین این دو طبقه بندی تحصیلی قرار دارند.

به گفته این مقام مسئول ۹ نفر از متقاضیان حضور در انتخابات ذکر شده در شهرستان شیراز کمتر از ۳۰ سال سن دارند و ۸ نفر نیز در میانگین سنی ۶۱ تا ۶۵ سال قرار داشته و سایر افراد نیز در بازه سنی میان این دو ارقام قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار