مراسم یادواره ۱۷ خلبان شهید استان کرمانشاه و آیین نکوداشت امیر سرتیپ خلبان فرج الله براتپور برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ 08 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه امروز (پنج شنبه) در سالن انتظار کرمانشاه مراسم تجلیل از خلبان دلاور ارتش شهید فرج الله براتپور برگزار شد.

فرج الله براتپور در این نشست اظهار داشت: دشمن بعثی به جای حمله به پایگاه‌های نظامی به مردم غیر مسلح در شهر‌ها حمله می‌کرد، اما مردم به خصوص در استان کرمانشاه و شهر‌های جنوبی کشور با ایستادگی دشمن را شرمنده کردند.

وی افزود: در طول ٣٣ سال خدمت خویش، ۲۰ بار به پایگاه‌های مختلف نظامی منتقل شدم، قبل از انقلاب پرواز‌های زیادی حتی تا ماهیانه ۶۰ پرواز داشتم و در مجموع یک هزار ساعت با هواپیمای F ۵ و سه هزار ساعت با هواپیمای F ۴ پرواز کردم و فرزندانم را تنها در زمانی که خواب بودند، می‌دیدم.

براتپور یادآور شد: از شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در خط مقدم جبهه در سرما و گرمای سنگر از کشور خود برابر متجاوز دفاع کردند باید قدردانی کرد.

در این مراسم امیر سرتیپ فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهردار کرمانشاه سعید طلوعی نیز حضور داشتند و به ایراد سخنانی پرداختند.

اهدا لوح و هدایا به خصوص از طرف ستاد فرماندهی کل نیرو‌های مسلح و فرماندهی کل قوا و نیز بنیاد ملی نخبگان، رونمایی از کتاب «آبی آسمان» و نیز افتتاح یادمان ۱۷ خلبان شهید استان کرمانشاه و تندیس امیر سرتیپ خلبان فرج الله براتپور پایان بخش این مراسم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار