رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: در حال حاضر ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار عدد انواع ماسک در انبارهای استان موجود است و مشکلی در خصوص تامین اقلام بهداشتی، الکل ،مواد ضدعفونی و ماسک در سطح فارس وجود ندارد.
کد خبر: ۹۵۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 10 April 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا:حمیدرضا ایزدی  افزود: ۵ هزار و ۲۲ مورد بازرسی در جهت اجرای محدودیت های کرونایی در سطح این استان انجام شده است.

وی ادامه داد: در پی انجام این بازرسی ها ۳ هزار و ۲۵۰ اخطار شفاهی و کتبی صادر و ۴۶ واحد صنفی بی توجه به اجرای محدودیت های کرونایی در سطح استان پلمب شده است.

وی اضافه کرد: جلساتی با هیات مدیره و مسئولان مراکز تجاری و پاساژهای این استان برگزار تا این واحدها برای حفظ سلامت شهروندان نسبت به اجرای محدودیت ها همکاری لازم را داشته باشند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در ادامه گفت: از ۱۵ اسفندماه ۹۹ تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ بیش از ۴ میلیون لیتر الکل و قریب به ۲ میلیون لیتر محلول ضدعفونی در این استان تولید شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار عدد انواع ماسک در انبارهای استان موجود است و مشکلی در خصوص تامین اقلام بهداشتی، الکل ،مواد ضدعفونی و ماسک در سطح فارس وجود ندارد.

ایزدی در پایان تاکید کرد: در یک سال گذشته بیش از ۹۹ میلیون ماسک در سطح استان فارس تولید شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار