مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز در جریان این بازدید از بهره برداری این سالن تا خردادماه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 11 April 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: عنایت الله رحیمی با اشاره به محل ساخت سالن چند منظوره شیراز در بلوار حسینی الهاشمی افزود: دراین منطقه از شهر نیاز به نگاه ویژه به ورزش بود که ساخت این مجوعه به توسعه ورزش در این منطقه از شهر کمک شایانی می‌کند.

وی گفت: همچنین در استان نیز ساخت یک سالن استاندارد ورزشی برای برگزاری رقابت‌های حرفه ای یک ضرورت بود که امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری از این سالن باشیم.

استاندار فارس بیان کرد: سرعت ساخت سالن سرپوشیده ۶ هزار نفره شیراز نیز مطلوب است و هم اکنون سالن آماده نصب کفپوش بوده و سیستم تاسیسات و محوطه سازی نیز رو به اتمام است.

وی اظهار کرد: تا جایی که قانون اجازه داده از اعتبارات استانی و از ظرفیت دستگاه های مختلف برای تکمیل این طرح استفاده شده است.

بهره برداری از سالن ورزشی ۶ هزار نفره شیراز در خرداد ماه ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز در جریان این بازدید از بهره برداری این سالن تا خردادماه خبر داد.

حسن کریمی در حاشیه بازدید از سالن سرپوشیده ورزشی۶ هزار نفره شیراز با بیان اینکه این طرح برای وزارت ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: افتتاح این سالن برای برگزاری رقابت های بین المللی در شیراز نقطه عطفی خواهد بود و وزارت ورزش برای اتمام این طرح تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با بیان اینکه برای افتتاح این طرح چندین بار زمان اعلام شد گفت: به دلیل مشکل اعتبار این امر میسر نشد اما تاکید می‌کنم این سالن در خرداد ماه آماده بهره برداری می شود.

وی بیان کرد: تا کنون حدود ۹۰ میلیارد تومان برای ساخت این مجوعه هزینه شده که تا پایان ساخت، این اعتبار کافی است و اگر اعتبار بیشتری نیاز شد تامین می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار