نماینده خرامه با اشاره به کم‌کاری و بی‌تدبیری دولت در ایام نوروز و افزایش مبتلایان و تلفات بیماری کرونا، اظهار داشت: کم‌کاری و بی‌تدبیری دولت فقط در ایام نوروز نبوده و اگر تمام تدابیر نیز اندیشیده می‌شد، مردم حاضر به انجام نبودند چرا که آنها از وضعیت فعلی خسته شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹ 11 April 2021
به گزارش تابناک فارس: عبدالعلی رحیمی مظفری ادامه داد: معضل موجود، مربوط به ایام نوروز امسال نیست بلکه طی یک سال اخیر دولت با کم‌کاری و ناهماهنگی، آرامش را از صنوف گرفته و مردم بدترین وضعیت اقتصادی را سپری کردند.
 
رحیمی همچنین با اشاره به آسیب‌های اقتصادی کرونا به بخش‌های مختلف اظهار داشت: مردم طی این مدت، آنقدر درد کشیدند که دیگر حرف دولت و مجلس را باور نمی‌کنند.
 
نماینده خرامه، سروستان و کوار با طرح پرسشی مبنی بر اینکه حمایت از صنوف آسیب‌دیده چقدر در دستور کار دولت قرار گرفته است، تصریح کرد: طرح حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا که سال گذشته در مجلس تصویب شد تا چه حد در دستور کار دولت قرار گرفته؟ چرا دولت در روند اجرایی از این طرح حمایت نکرد؟
 
او در پاسخ به اینکه مجلس چه تصمیمی برای ورود به این وضعیت بحرانی دارد، گفت: کلیت مجلس هنوز تصمیم قاطع نگرفته است اما کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه شکایت کرده و به عملکرد وزارت بهداشت و تصمیمات ستاد ملی کرونا، انتقاد نموده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار