نماینده لامرد با تأکید بر اینکه صنعت بزرگ آلومینیوم جنوب نیازمند برق پایدار و مطمئن است، در جلسات خود با علی لاریجانی خواستار تأمین سرمایه مالی نیروگاه 930 مگاواتی از محل قرارداد ایران و چین شد و در نشست با سایر مقامات عالی‌رتبه دولت و بخش خصوصی نیز بر ضرورت احیاء این پروژه تأکید کرد. 
کد خبر: ۹۵۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 12 April 2021
به گزارش تابناک فارس: سیدموسی موسوی همزمان با آغاز بکار مجلس یازدهم در خرداد ۹۹ تلاش‌های خود را برای احیاء نیروگاه ۹۳۰ مگاواتی لامرد آغاز کرد.
 
نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در جلسات متعددی با جهانگیری معاون‌اول رئیس‌جمهور، لاریجانی مسئول قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین، اردکانیان وزیر نیرو و حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، بر ضرورت احیاء نیروگاه ۹۳۰ مگاواتی لامرد تأکید کرد.
 
او ادامه داد: ساخت این نیروگاه همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان فارس در سال ۹۴ آغاز شد و قرار بود از محل فاینانس چین احداث گردد، اما عملاً از سال ۹۶ متوقف گشت.
 
با دعوت نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر به لامرد سفر کرد و از نزدیک در جریان روند ساخت نیروگاه و سایر صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر‌ لامرد قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار