نماینده شیراز با بیان اینکه آمریکا به عنوان شریک اصلی رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی اقدامات نامتعارف و تروریستی خود در قبال ایران(حادثه نطنز) باشد، افزود: آنها باید منتظر اقدام متقابل نیز باشند چراکه دوران بزن و در رو تمام شده است.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 12 April 2021

به گزارش تابناک فارس: یک روز پس از اعلام راه‌اندازی دوباره «مرکز مونتاژ سانتریفیوژهای پیشرفته» نطنز، ایران از وقوع حادثه‌ای در بخشی از شبکه توزیع برق تا‌سیسات غنی‌سازی نطنز خبر داد. بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ضمن اعلام این خبر تا‌کید کرد این حادثه صدمات انسانی و آلودگی به‌دنبال نداشته و علل حادثه در دست بررسی است. 

جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه بر ضرورت بر خورد جامعه بین‌المللی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با این تروریسم هسته‌ای تاکید می‌کند.

ابراهیم عزیزی با اشاره به  این اقدام خرابکارانه دیروز در سایت هسته‌ای نطنز گفت: این وقاحت دشمن، نتیجه دیپلماسی لبخند و قدم زدن با کسانی است که هرگز خواهان پیشرفت ملت ایران نیستند به طوری که نخست وزیر رژیم صهیونیستی صراحتاً اعلام می‌کند که مقابله با ایران هسته‌ای کار اصلی این رژیم است.

او ادامه داد: اینکه دشمن این گونه به خود اجازه می‌دهد که به تاسیسات ما حمله کند قابل تامل است و تیم مذاکره کننده ما باید دلایل این مسائل را به خوبی تجزیه و تحلیل و در مذاکرات آتی به عنوان یک اهرم فشار بر دشمن از آن استفاده کند.

عزیزی بیان کرد: این گونه برخوردها مصداق کامل تروریسم هسته‌ ای است که رژیم صهیونیستی به عنوان عامل اصلی این گونه خرابکاری ها دنبال می‌کند و دولت ایران باید در مذاکرات هسته ای با قدرت و هوشمندی بیشتری عمل کند.

 

برچسب ها: نطنز ، حمله ، هسته ای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار