مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: با فوت 45 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در 48 ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تا کنون به سه هزار و 533 نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ 12 April 2021
به گزارش تابناک فارس: سید روح الله حسینی امروز (دوشنبه 23 فروردین) با اشاره به آمار کرونا در استان فارس به خبرنگاران به صورت مجازی گفت: از ابتدای اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان فارس برای انجام تست های تشخیصی کرونا، 78 هزار و 924 تست سریع تشخیصی به انجام رسیده و تا کنون 215 هزار و 814 نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند.
 
او با اعلام وضعیت وخیم 291 بیمار کرونا در فارس بیان کرد: 2 هزار و 110 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.
 
حسینی با اشاره به بهبودی بیش از 190 هزار بیمار کرونا در فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 190 هزار و 176 نفر با بهبودی از بیمارستان های استان و یا ایزوله خانگی مرخص شده اند.
 
او تصریح کرد: در شرایط کنونی با آمار بالای فوتی بیماران مواجه هستیم و آمار بستری نیز روزانه در حال افزایش است، به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۳۰ مورد جدید بستری در بیمارستان های استان به ثبت رسیده است.
 
حسینی از مواجه شدن کادر درمان با ازدحام بالای بخش های اورژانس خبر داد و گفت: این وضعیت نشان دهنده عبور از مرز قرمز و سیاه شدن وضعیت است.
برچسب ها: کرونا ، فارس ، بیماری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار