رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: قیمت مصوب انواع زولبیا و بامیه در استان اعلام شده است و واحدهای صنفی مرتبط در صورت گرانفروشی این کالای پرتقاضای بازار ماه مبارک رمضان جریمه می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ 15 April 2021

به گزارش تابناک لرستان، بهزاد منصوری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در استان ۳۶ هزار تومان است و همچنین با توجه به استقبال مردم از حلیم برای سفره های سحر و افطار، نرخ هرکیلوگرم ۲۵ هزار تومان مصوب شده است.

وی تصریح کرد: هر ساله در ماه مبارک رمضان انواع آش نیز به‌ منظور مصرف مردم عرضه می‌شود که به همین دلیل برای هر کیلوگرم آش رشته نیز مبلغ ۲۷ هزار تومان تعیین شده است.

منصوری اضافه کرد: فروشندگان زولبیا و بامیه و انواع آش و حلیم موظف به رعایت قیمت‌های تعیین شده هستند و مردم نیز نباید بیشتر از قیمت اعلام شده پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سطح استان آغاز شده است و بازرسان سازمان صمت در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی و کم فروشی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت اطلاع دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار