پرویز ایده پور در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان پاوه گفت: طرفیت بیمارستان پاوه برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا تکمیل شده است، مردم هوشیار باشند.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ 15 April 2021

پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: وضعیت شهرستان پاوه از نظر کرونا همانند اغلب شهر‌های کشور قرمز می‌باشد که در طول این هفته به منظور کنترل بیماری، محدودیت‌هایی را در سطح بازار شهرستان و برای اصناف و ادارات اعمال کردیم و بر معابر و خیابان‌ها نظارت کرده و از تجمعات جلوگیری می‌کنیم.

وی افزود: شرایط کنونی نسبت به چند روز گذشته مقداری بهبود یافته، اما به هیچ وجه در سیستم درمانی تغییرات قابل توجهی را نمیبینم و روز گذشته هم به مردم اعلام خطر کردیم و آژیر خطر را به صدا درآوردیم.
ظرفیت بیمارستان شهرستان پاوه بسیار محدود است که این وضعیت سبب خستگی کادر درمان شده و بسیار نگران کننده است که توجه ویژه مردم بابت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را می‌طلبد و انتظار داریم مردم با برخی اقدامات که ریشه در بی اطلاعی دارد به استقبال ویروس کرونا نروند.

فرماندار شهرستان پاوه تصریح کرد: بیمارستان ما ظرفیت خاصی برای پذیرش بیماران جدید را ندارد و امیدواریم مردم این پیام و صحبت ما را که حکایت از اطلاعات دقیقی از وضعیت شهرستان دارد به طور جدی در نظر گیرند و رعایت کنند و بخاطر مسائل جزئی وارد خیابان نشوند.

این مسئول خاطر نشان کرد: مراسمات شادی و عزا و هر گونه تجمع کاملا تحت کنترل بوده و تعطیل اند و هیچ گونه همراهی با این مراسمات نداریم همچنین مدارس، دانشگاه ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های رانندگی، موسیقی و سایر آموزشگاه‌ها نیز تعطیل اند، امروز ما در شرایط خاصی قرار گرفته ایم که به کمک مردم دنبال حل مشکلات هستیم، از افرادی که همکاری‌های لازم را با ما داشته اند قدر دانی می‌کنیم و در مورد کسانی که به پیام‌های ما را نادیده می‌گیرند ابراز نگرانی می‌کنیم.

وی بیان کرد: محدودیت‌های اعمال شده نگران کننده هستند و باعث نارضایتی همه ما شده، اما این محدودیت‌ها تنها تکلیفی است که باید امروز برای آن زحمت بکشیم، روز گذشته هم رسما و موکدا به فرمانده نظامی شهرستان و نیرو‌های نظامی اعلام کردیم که از ورود هر گونه مسافر به داخل شهرستان پاوه جدا خودداری کنند و خودرو‌های مسافرین را برگشت خواهیم داد و جریمه می‌شوند.

ایده پور در پایان تاکید کرد: شهرستان ما آمادگی پذیرش هیچ گونه مسافری را ندارد و تمام اماکن گردشگری تعطیل اند که امیدواریم ظرف دو هفته آینده شاهد تغییر وضعیت شهرستان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار