رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با بیان اینکه مساجد در ماه مبارک رمضان تعطیل نیستند گفت: درب مساجد باز است ولی به خاطر تبعیت از مصوبات ستاد کرونا نماز جماعت تعطیل است.
کد خبر: ۹۵۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ 16 April 2021

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: حجت الاسلام مهدی اقبالی درباره وضعیت فعالیت مساجد در طول ماه رمضان در لارستان، اظهار داشت: طبق جلسه ای که با ستاد کرونا لارستان داشتیم و باتوجه به شرایط فعلی که قرمز است، ستاد کرونا فعلآاتا پایان فروردین ماه نمازهای جماعت را تعطیل اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه درب مساجد باز است ولی به خاطر تبعیت از مصوبات ستاد کرونا نماز جماعت تعطیل است، افزود: روحانیون و مبلغین بومی اداره تبلیغات اسلامی لارستان در فضای مجازی و برنامه های فرهنگی مشغول به تبلیغ هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با تاکید بر اینکه فعلا برنامه های قرآنی در فضای مجازی و با استفاده از رسانه است، تصریح کرد: تعداد ۶۰ روحانی در سامانه ثبت نام کرده اند که روحانیون غیربومی در بین اینها هستند و منتظر شرایط جدید کرونا هستیم تا در صورت امکان وارد لارستان شوند و مشغول به تبلیغ شوند.

این مسئول درباره پویش محله همدل، گفت: این پویش به نام مهرواره محله همدل که در سه مرحله شهرستان، استان و کشور داوری می شود که این طرحها می تواند با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، مذهبی و مسائلی باشد که امید در دل مردم ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه روحانیون مستقر ما در سراسر لارستان که ۱۸ نفر هستند با استفاده از ظرفیتهای خیرین و مردم به نیازمندان محله کمک می کنند و طرحههایی در بحث آموزشی دارند که از راه فضای مجازی انجام میشود، خاطر نشان کرد: در بحث آموزش مباحث دینی و اخلاقی اداره تبلیغات لارستان به طور گسترده درفضای مجازی مطالبی را منتشر می کند و تولید محتوا دارد.

اقبالی با اذعان به اینکه موسسات و خانه های قرآنی تحت پوشش اداره تبلیغات نیز تمام تلاششان در زمینه قرآنی در فضای مجازی دارند، ادامه داد: امید می رود بادعای خیر مردم این ویروس منحوس کرونا ریشه کن شود تا بار دیگر مردم در کمال آرامش به سمت مساجد بیایند.

وی در پایان اضافه کرد: ما منتظریم تا به حول و قوه الهی محدودیتها کمتر شود تا مردم از فیض نماز جماعت در این ماه محروم نمانند.

برچسب ها: مساجد ، کرونا ، تعطیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار