جمشیدی با بیان اینکه در حال حاضر پرهیز از تجمعات مهم ترین عامل پیشگیری از کرونا است، خطاب به خانواده ها تصریح کرد: در شرایط فعلی تعاملات اجتماعی را محدود کرده و اجازه ندهید که کودکان در جمع های شلوغ حضور یابند.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 18 April 2021

تابناک فارس به نقل از کازرون نما: در پی شدت گرفتن شیوع بیماری کرونا معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون از خانواده ها خواست که بیش از گذشته مراقب سلامت جسمی و روانی فرزندان خود باشند.

 امیرحسین جمشیدی با تبریک ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در این ماه با استفاده از نیروی اراده ای که نتیجه مستقیم روزه داری است، انسان به دستاوردهای ارزشمندی دست می یابد.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش های سخت کوشانه فرهنگیان در شرایط کرونایی، افزود: در این شرایط فرهنگیان ماموریت خود را به خوبی انجام دادند و اجازه اخلال در فرآیندهای پرورشی و آموزشی را ندادند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون سپس با اشاره به وخیم شدن اوضاع شیوع کرونا در شهرستان از خانواده ها خواست تا برنامه ریزی روزانه منظمی برای فرزندان خود در نظر بگیرند تا بتوانند حمایت و کنترل بیشتری بر سلامت جسمی و روحی آنان داشته باشند.

جمشیدی با بیان اینکه در حال حاضر پرهیز از تجمعات مهم ترین عامل پیشگیری از کرونا است، خطاب به خانواده ها تصریح کرد: در شرایط فعلی تعاملات اجتماعی را محدود کرده و اجازه ندهید که کودکان در جمع های شلوغ حضور یابند.

وی افزود: اطمینان حاصل کنید که فرزندانتان رفتارهای پیشگیرانه روزمره مانند شستن دست ها به مدت حداقل 20 ثانیه را انجام می دهند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون با بیان اینکه والدین باید ارتباط متقابلی را با مدارس فرزندان خود برقرار کنند، تاکید کرد: در صورتی که فرزندتان در یادگیری دروس و انجام تکالیف مشکلی دارد، به مدرسه اطلاع دهید.

جمشیدی با بیان اینکه روابط اجتماعی کمک شایانی به سلامت روحی و کاهش استرس در دانش آموزان می کند، گفت: به فرزندان خود کمک کنید تا از طریق گفتگوی تلفنی و ویدیویی و نوشتن با دوستان و اقوام خود ارتباط ایجاد کنند.

وی در پایان با قدردانی از تلاش های کادر درمان و آرزوی سلامتی برای همه مردم از دانش آموزان و فرهنگیان درخواست کرد به همراه خانواده محترمشان از رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر و نیز تجمعات پرهیز کنند، تا زنجیره انتقال کرونا قطع گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار