رئیس سازمان بسیج رسانه استان ايلام گفت:از ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان جناب آقای دکتر کریمیان و معاون محترم و پرتلاش ایشان جناب آقای دکتر صادقی فر انتظار است تا به جد پیگیر واکسیناسیون اصحاب رسانه استان باشند.
کد خبر: ۹۵۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰ 18 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد علینظری افزود:خبرنگاران متعهد در روزهای سخت بیش از هر زمان دیگری نقش بی بدیل و مهم شان، در جامعه دیده می شود، بی شک اطلاع رسانی های گسترده ی اصحاب رسانه تاثیر مهم و غیر قابل انکاری را در رعایت و همراهی مردم به دنبال دارد.

وی اظهار داشت:روزهای کرونایی از سخت ترین و تلخ ترین روزهایی بود که خبرنگاران در حوزه ی کار خبری با آن دسته و پنجه نرم کردند و از نزدیک و با تهیه ی گزارشها، شاهد سختی و مصیبت بسیاری از هموطنانمان بودند.

علینظری بیان کرد:اصحاب رسانه که در روزهای نفس گیر کرونا با تمام وجود در تلاش بوده اند که رسالت اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند، با هشدارهای پی در پی و تهیه گزارشهای میدانی و حضور در بیمارستانها و مصاحبه با مسئولین بهداشتی و بیماران کرونایی، به دل خطر رفته و آگاه کردن مردم از خطرات کرونای بی رحم را اولویت مهم خود قرار دادند، هر چند که متاسفانه در جبهه ی اطلاع رسانی، عزیزان خبرنگاری را نیز از دست دادیم.

علینظری مطرح کرد:از ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان جناب آقای دکتر کریمیان و معاون محترم و پرتلاش ایشان جناب آقای دکتر صادقی فر انتظار است تا به جد پیگیر واکسیناسیون اصحاب رسانه استان باشند.

بیشتر بخوانید:

اجرای رزمایش اطلاع رسانی محیطی کرونا در ایلام

خبرنگاران ایلامی عیدی می گیرند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار