سرمربی تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز گفت: بازی با مس کرمان زیبا و تاکتیکی می‌شود و مانند بقیه بازی‌ها برای بردن به زمین می‌رویم.
کد خبر: ۹۵۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ 18 April 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: تیم‌های اول و سوم جدول لیگ آزادگان فردا در چارچوب هفته بیست و یکم به مصاف هم می‌روند و پیروزی در این مسابقه می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی گرفتن سهمیه لیگ برتر توسط هرکدام از این دو تیم داشته باشد. فجرسپاسی شیراز که امسال نتایج خوبی گرفته، هوادارانش را امیدوار کرده که پس از مدت‌ها دوری دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردد و اگر در بازی فردا سه امتیاز را به دست بیاورد، فاصله خودش با صدر جدول را به یک امتیاز کاهش می‌دهد.

علی‌اصغر کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط کنونی تیم فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: خدا را شکر تیم شرایط خوبی از لحاظ روحی و فنی دارد. در نیم‌فصل اول بچه‌ها واقعاً پرتلاش بودند و روند خوبی داشتیم. در نیم‌فصل دوم هم چند بازیکن سرباز و آزاد به ما اضافه شدند. آن‌ها بازیکنان با کیفیت و با اخلاقی هستند که خیلی زود با تیم هماهنگ شدند. این مسأله کمک کرد که تیم شرایط خوب خودش را در نیم‌فصل دوم نیز ادامه بدهد. علیرغم اینکه در چند سال اخیر فجر سپاسی نیم‌فصل دوم را خوب شروع نمی‌کرد و نتایج خوبی نگرفته بود اما امسال خدا کمک کرد و با زحمت بچه‌ها این تابو شکسته شد.

سرمربی فجر سپاسی شیراز با اشاره به بازی فردا مقابل مس کرمان عنوان کرد: برای بازی با مس کرمان آماده هستیم. ان‌شاالله مثل همه بازی‌های دیگر شرایط طوری باشد که سه امتیاز را بگیریم. مس تیم خیلی خوب و متمولی است که از همه لحاظ حمایت می‌شود. ما برای آن‌ها احترام قائلیم اما با انگیزه و قدرتی که فجر سپاسی دارد امیدواریم در بازی فردا اتفاقات خوبی برای تیم ما بیفتد.

وی تصریح کرد: ‌این بازی صددرصد زیبا و تاکتیکی می‌شود. همانطور که در هر بازی برای بردن به زمین می‌رویم در این بازی هم به دنبال پیروزی هستیم و دور از دسترس نیست. ما در کرمان این تیم را دو بر صفر شکست دادیم و حالا امیدواریم با تلاش بازیکنان و اعضای مجموعه نتیجه خوبی در خانه به دست بیاوریم. به بردن مس و نگه داشتن سه امتیاز در خانه صددرصد امیدوار هستیم.

کلانتری در مورد ادامه کار فجر سپاسی در مسابقات این فصل لیگ دسته اول گفت: در هیچ دیداری، چه بیرون و چه داخل خانه، برای مساوی به زمین نمی‌رویم. بازی به بازی برای بردن جلو می‌رویم و به جدول هم نگاه نمی‌کنیم. نگاهمان فقط هفته به هفته و به بازی‌ها است. فردا با مس کرمان بازی داریم و به پیروزی در آن فکر می‌کنیم. همانطور که هفته بعد هم با پارس جنوبی جم بازی داریم و به سه امتیاز آن فکر می‌کنیم. همین طور جلو می‌رویم تا ان‌شاالله بتوانیم امتیازات را به خوبی جمع کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار