نماینده شیراز با بیان اینکه ما دستمان پر است، اظهار داشت: اگر دولت مقداری عقل و تدبیر به خرج می داد و به سرعت قراردادهای فی مابین با چین را اجرایی می‌کرد  دیگر نیازی به ناز و عشوه آمریکایی ها نداشتیم و بی نیاز از بر جامی شدیم و پس از آن این آمریکایی‌ها بودند که دنبال ما می دویدند.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ 19 April 2021
به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری با اشاره به تجربه پسابرجام برای دوره احتمالی پساتحریم گفت: به واقع در این مسئله باید مبحث راستی‌آزمایی که مقام معظم رهبری بر روی آن تاکید داشتند، تمرکز شود.
 
عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: ما باید در دوران پساتحریم مدتی را سپری کنیم تا ببینیم می‌توانیم از مراودات بانکی استفاده و یا در فروش نفت توفیق داشته باشیم.
 
 این نماینده مجلس با بیان اینکه ما باید در پساتحریم اطمینان پیدا کنیم که آمریکایی‌ها در زمینه برداشتن تحریم‌ها صادقانه عمل می‌کنند، اظهار داشت: متاسفانه علی‌رغم اینکه محدودیتی برای برای ورود شرکت های خارجی جهت سرمایه‌گذاری در صنایع ما و در زمان اجرای برجام وجود نداشت، آمریکایی‌ها همه این شرکت‌ها را تهدید می کردند که اگر در ایران سرمایه‌گذاری کنند با آنها برخورد خواهد شد.
 
قادری تاکید کرد: هیئت های زیادی از کشورهای مختلف در زمان برجام برای تعاملات اقتصادی پا پیش گذاشتن اما هیچکدام جرائت انعقاد قرارداد و سرمایه‌گذاری در ایران را نداشتند بنابراین تجارب گذشته در پسابرجام پیش روی ماست و ما نباید به لبخند و قول شفاهی آمریکایی‌ها و طرف غربی در پساتحریم اکتفا کنیم.
 
 
برچسب ها: چین ، امریکا ، برجام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
قادري هزيون ميگي
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار