رئیس علوم پزشکی شیراز از تزریق ۴۹ هزار و ۱۷۰ دز واکسن علیه کرونا در استان فارس و کسب جایگاه اول کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 20 April 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: دکتر مهرزاد لطفی ظهر سه شنبه درسیصد و ششمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، تاکید کرد: طبق نمودارهای ارسالی از وزارت بهداشت، فارس همچنان در تزریق واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ پیشرو است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز از زمان تحویل تا تزریق واکسن علیه کووید ۱۹ در کشور پیشرو است و تاکنون ۴۹ هزار و ۱۷۰ دُز واکسن علیه این بیماری به گروه‌های هدف در فارس تزریق شده که از این تعداد ۴۰ هزار و ۶۷ نفر دُز اول و ۹ هزار و ۱۰۳ نفر دُز دوم را دریافت کرده‌اند.

او با بیان اینکه واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ طبق لیست ارسالی از وزارت بهداشت تزریق شده است، ادامه داد: از ابتدای آغاز واکسیناسیون سراسری علیه کرونا تاکنون، تیم‌های سلامت در استان فارس موفق به تزریق بیش از ۴۹ هزار دُز واکسن به گروه‌های هدف در زمان بندی مشخص شده‌اند و فارس در رتبه نخست کشور قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به برنامه ریزی اعضای این ستاد برای ایجاد زیرساخت‌های لازم، پیش از آغاز واکسیناسیون سراسری، ادامه داد: با توجه به روند مطلوب اجرای واکسیناسیون در نخستین گروه‌های هدف، هم اکنون نیز مراکزی برای تزریق واکسیناسیون عمومی پیش بینی شده است.

برچسب ها: کرونا ، واکسن کرونا ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار