قاسم پور گفت: محدودیت های مشاغل تا پایان هفته آینده تمدید شد و اگر تغییری حاصل شود، محدودیت ها هم تغییر می کند.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 22 April 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «عبدالرضا قاسم پور»،  در جمع خبرنگاران به صورت مجازی با اشاره به اینکه از مجموع 36 شهرستان استان فارس، 26 شهرستان در وضعیت قرمز، هشت شهرستان در وضعیت نارنجی و 2 شهرستان «بختگان» و «سرچهان» در وضعیت زرد قرار دارند، تاکید کرد: محدودیت های مشاغل تا پایان هفته آینده تمدید شد و اگر تغییری حاصل شود، محدودیت ها هم تغییر می کند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا با یادآوری این مطلب که در روز و ساعت های آموزشی، سه نفر از کادر اجرایی می توانند در مدارس حضور داشته باشند، تاکید کرد: روزانه پنج هزار خودرو جریمه محدودیت های تردد، می شوند که محدودیت های یک میلیونی، ۵۰۰ هزار و ۲۰۰ هزار تومانی بوده است و از مردم می خواهم رعایت کنند تا متضرر نشوند.

معاون استاندار فارس با یادآوری این مطلب که اصناف هم که نقض پروتکل ها داشته باشند پلمب خواهند شد، تاکید کرد: دورکاری کارکنان هم متناسب با رنگ بندی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی و اجتماعی هم تعطیل است و برای مراسم احیا هم جزئیات مراسم شب های احیا بعدا اعلام خواهد شد، اضافه کرد: تا الان برنامه احیا بر اینست که حداکثر 2 ساعت و در فضای باز برگزار شود.

برچسب ها: کرونا ، محدودیت ، مشاغل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار