سپاه بابلسر با همه ظرفیت و توان خود، خواسته‌های تاکسی‌رانان را از مسئولان مطالبه می‌کند.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۷ 22 April 2021

فرمانده سپاه بابلسر در دیدار رمضانی با نمایندگان تاکسی‌رانان:
سپاه با کمک بسیج مردمی مشکلات معیشتی را کاهش داده است/ در انتخابات به کسی وکالت دهیم که حافظ بیت‌المال باشد

به گزارش تابناک مازندران، کتر مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر در هشتمین دیدار رمضانی خود با اقشار مختلف مردم، میزبان نمایندگان تاکسی‌رانان شهرستان بود و در دیداری صمیمی به پای درد دل آنها نشست.

فرمانده سپاه بابلسر پای درد دل تاکسیرانان نشست
 

بازوند در این جلسه اظهار کرد: این قشر با وجود همه بی‌مهری‌هایی که از سوی برخی به آنها شده است اما همواره پای کار انقلاب هستند.

وی افزود: سپاه بابلسر با همه ظرفیت و توان خود، خواسته‌های تاکسی‌رانان را از مسئولان مطالبه می‌کند.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه جمهوری اسلامی در طول حیات خود در بُعد نظامی و امنیتی، انقلابی عمل کرده است اما انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد، معیشت و بازار اجرا نشده است، تصریح کرد: سپاه با کمک بسیج مردمی و برنامه‌هایی که دارد، مشکلات معیشتی مردم را کاهش داده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه دشمنان ما اراده کرده‌اند تا ملت و دولت ما را مثل خودشان کنند، خاطرنشان کرد: برخی دولت‌های ما به دنبال اجرای برنامه‌های آمریکایی در کشور هستند.

بازوند با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها به واسطه نفوذی‌هایی که در دولت‌ها دارند، می‌خواهند سلطه قبل از انقلاب را بر جمهوری اسلامی داشته باشند، ادامه داد: اگر اکنون برخی از مردم مشکل نان شب دارند، به این دلیل است که دولت‌های ما مدل غربی را برای اقتصاد اجرا کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه با هر رأیی که می‌دهیم، سهم خود از بیت‌المال را به فردی که به او رأی داده‌ایم وکالت می‌دهیم، بیان کرد: باید هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شورای شهر دقت کنیم به افرادی وکالت دهیم که از بیت‌المال به‌خوبی حراست کنند.

فرمانده سپاه بابلسر در پایان گفت: حداکثری به پای صندوق‌های رای بیاییم و فرد صاف، پاک و صادق را انتخاب کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
الان جایگاه اجرایی این فرمانده درکجاست که پای درد دل تاکسرانی و.... می نشیند؟ ایا میتواند مشکلات انان را حل کند؟ ایا بهتر نبود تاکسرانان با شهردار وفرمانداری نشست صنفی برگزار میکردندکه لااقل مسئولیت اجرایی مستقیم دارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار