سلیمان پور گفت: بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و موافقت هیأت نظارت، انتخابات شورا‌های اسلامی هشت کلانشهر کشور از جمله قم به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 22 April 2021

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم در سخنانی با تأکید بر لزوم ملاک قرار دادن اجرای قانون درتمامی مراحل انتخابات گفت: انسجام و تعامل بسیار خوبی بین فعالان و مجموعه اعضاء و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان وجود دارد.

سلیمان پور همچنین اهمیت انتخابات در بخش‌ها و مناطق روستایی استان را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: بخشداران مکلف به برنامه ریزی دقیق و شایسته برای برگزاری باشکوه انتخابات در این مناطق هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با بیان این که تجارب موفقی در زمینه برگزاری انتخابات الکترونیکی وجود دارد، از برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شورای شهر قم خبر داد و افزود: انتخابات شورا‌های اسلامی هشت کلانشهر کشور از جمله قم به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

سلیمان پور با بیان این که برنامه ریزی‌های انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ در شرایط کاملاً عادی و به شکل مطلوب و شایسته‌ای در حال انجام است تصریح کرد: تمهیدات لازم و پیشگیرانه برای برگزاری پرشور، سالم و امن انتخابات در قم اتخاذ شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به آموزش عوامل و دست اندرکاران انتخابات استان در دوره‌های گذشته یادآورشد: برای انتخابات پیش رو هم برنامه‌های آموزشی جامعی برای تمامی فرایند‌های برگزاری انتخابات خصوصاً رأی گیری الکترونیکی تدارک دیده شده است که با توجه به شرایط کرونایی، بخش عمده‌ای از این آموزش‌ها به صورت غیر حضوری خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار