غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقروکلیایی از تمدید محدودیت‌ها به مدت یک هفته خبرداد و گفت:شرایط استان با توجه به اعلام ستاد کرونا در حالت اضطرار است و همکاری همگان را در جهت بهبود شرایط میطلبد.
کد خبر: ۹۵۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 22 April 2021

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: وضعیت کرونا در سنقر و کلیایی با وجود تعداد بالای آمار بستری‌ها به وسیله تلاش و همکاری مجموعه بهداشت و درمان و دیگر دستگاه‌های متولی تحت مدیریت است.

وی با اشاره به وضعیت افراد بستری در بیمارستان سنقروکلیایی گفت: دربیمارستان شهرستان آمار بیماران بستری روند افزایشی داشته که امید است با همدلی و همراهی مردم شاهد روند کاهشی، تغییر رنگ و رفع محدودیت‌ها باشیم.

وی با تاکید بر وضعیت اضطراری استان افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا استان محدودیت‌ها در شهرستان به مدت یک هفته با جدیت و نظارت بیشتر تمدید خواهد شد که همکاری مردم با دستگاه‌های متولی در بهبود وضعیت کرونا تاثیر گذار خواهد بود.

رییس ستاد کرونا شهرستان سنقروکلیایی فرهنگ سازی در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: برخی با گذشت بیش از یک سال از شیوع ویروس کرونا هنوز به باور قطعی در این زمینه نرسیده اند، دستگاه‌های ذیربط با فرهنگ سازی و اغنا سازی با استفاده از ظرفیت مجموعه تحت امر خود و رسانه‌ها در مدیریت کرونا کمک کار ستاد کرونا باشند.

مرتضوی تاکید کرد: تمامی مدیران شهرستان اهتمام ویژه در اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان به صورت منسجم‌تر و پویاتر داشته باشند.

وی همچنان تجمعات را عامل جدی در افزایش روند آمار مبتلایان دانست و تاکید کرد:میدان دام و آرامستان سنقروکلیایی همچنان مرکز تجمعات است که شهرداری باید تدابیر جدی در جهت ساماندهی آن لحاظ کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار