مدیر گروه گفتار درمانی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: زمان یک فرصت طلایی برای درمان مشکلات گفتار درمانی است.
کد خبر: ۹۵۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ 22 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سعید میراحمدی افزود: نیاز است که با آگاهی و شناخت در سریعترین زمان ممکن برای درمان مشکلات شناخت و گفتاردرمانی اقدام شود.
وی یادآورشد: هر چه زمان به تعویق افتد درمان بیماران دچار اختلالات گفتاری سخت‌تر، زمان‌بر و گاهی اوقات غیرممکن می شود.
وی افزود: رشته گفتار درمانی یکی از رشته های زیرمجموعه علوم توانبخشی بوده که در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت می باشد و در شهر اراک نیز در کلینیک های طلوع و باغچه بان در واحدهای مرکز جامع تکامل کودکان و کلینیک ایثار با بهترین و به روزترین تجهیزات از جمله تصویربرداری از حنجره، ارزیابی و آنالیز تخصصی صدا و... مشغول به ارائه خدمات درمانی در زمینه مشکلات رشدی و کلامی است.
میراحمدی اضافه کرد: ارائه خدمت تنها شامل کودکان و اطفال نمی شود و بارداری، بیماران آلزایمری، پارکینسون نیز می توانند به این مرکز مراجعه کنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر گرایش ارشد در این رشته وجود ندارد و گسترش رشته‌های توانبخشی در مقطع ارشد یکی از برنامه های عملیاتی و پنج ساله دانشگاه علوم پزشکی اراک است.
وی در پایان از آمادگی واحد گفتاردرمانی برای همکاری با تمامی گروه های بالینی به منظور ارائه خدمات و ارتقای سلامت هم خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار