فرمانده انتظامي استان از كشف ۳۹ دستگاه كولر گازي قاچاق و يك كيلوگرم ترياك در عمليات توقيف يك دستگاه كاميون در عمليات ماموران پليس امنيت اقتصادي استان در اتوبان اراك – قم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ 22 April 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سردار "حسن مفخمي شهرستاني"افزود:‌ از ابتداي سال جاري، برنامه ريزي عملياتي جامع و هدفمندي در برخورد با قاچاقچيان كالا در دستور كار قرار گرفته است و سعي شده در اين راهبرد از روش هاي نوين علمي و تخصصي در مبارزه با قاچاق كالا استفاده شود.
وي اظهار داشت:‌ در تداوم اين رويكرد راهبردي، تيمي از ماموران پليس امنيت اقتصادي استان،‌ در اتوبان اراك – قم، يك دستگاه خودروي كاميون حامل بار قاچاق را شناسايي و در يك عمليات تعقيب و گريز متوقف و هر دو سرنشين آن را دستگير كردند.
فرمانده انتظامي استان مركزي افزود:‌ در بازرسي دقيق انجام شده از اين خودرو، مقدار حدود يك كيلوگرم ترياك و تعداد ۳۹ دستگاه كولر گازي كه تحت پوش بار ميوه و تره بار از استاني جنوبي به مركز كشور در حال جابجايي بود،‌ كشف شد.
اين مقام ارشد انتظامي یادآورشد:‌ در برآورد انجام شده از سوي كارشناسان پليس امنيت اقتصادي استان،‌ارزش محموله قاچاق توقيف شده در اين عمليات در حدود۵ ميليارد و ۱۲۵ ميليون ريال ارزيابي شد.
سردار مفخمي شهرستاني اضافه كرد:‌ در اين زمینه پرونده اي تشكيل و به همراه متهمان براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي ارسال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار