رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: پیشنهاد عجیب یک نماینده برای ضمانت اجرایی لغو تحریم‌ها / خباز: عارف می‌آید و شایستگی ریاست‌جمهوری دارد و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند
کد خبر: ۹۵۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳ 23 April 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واعظ آشتیانی: دعواهای نمکی و روحانی سیاسی است

امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگویی با «آزادی» در این باره گفت: « قرائن نشان می‌دهد که متاسفانه در بخش بهداشت به خصوص در بحث مقابله با کرونا بین ریس جمهور و وزیر بهداشت یک نگاه متفاوت وجود دارد. اگر به این موضوع تخصصی نگاه کنیم باید حق را به وزیر بهداشت بدهیم به خصوص که در این مدت دیده‌ایم آقای رئیس جمهور در نقش سخنگوی ستاد مقابله با کرونا عمل کرده که این با توجه به جایگاه او و تخصصی بودن این موضوع شایسته نیست اما برای قضاوت در این باره نکات دیگری را هم باید در نظر گرفت».وی توضیح داد: «دقت داشته باشید که هر وزیری که از مجلس رای اعتماد می‌گیرد ضمن اینکه وزیر است و مسئول وزارتخانه مربوطه، عضو هیات دولت است. یعنی در هر تصمیمی که در هیات دولت گرفته می‌شود، نقش و مسئولیت دارد لذا اینطور نیست که آقای وزیر بهداشت فقط مسئولیت این وزارتخانه را به عهده داشته باشد. نگاه‌های تخصصی ایشان قطعا در جلسات دولت مورد توجه قرار می‌گیرد».این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید براینکه « این وضعیت بگومگو که اکنون شاهد هستیم نه به صلاح دولت است و نه رئیس جمهور و نه حتی خود آقای وزیر» گفت: « هر بحثی که هست باید در هیات دولت مورد بررسی قرار بگیرد. آقای وزیر هم باید بتواند با استدلال‌های قوی و منطقی خود دیگران را قانع کند».

وی با اشاره به اینکه «اکنون گرفتار موج وحشتناک کرونایی هستیم» گفت: «در این مقطع پرداختن به حواشی و گلایه ها از سوی طرفین غیر از خسران و گرفتاری برای کشور و جامعه نتیجه‌ای ندارد.»واعظ آشتیانی با بیان اینکه « به نظر من بخشی از این بگومگوها سیاسی است» گفت: «این طور که به نظر می‌رسد آقای وزیر بهداشت و رئیس جمهور هر یک می‌خواهند به نحوی عمل کنند که در آینده مورد پرسش قرار نگیرند و بتوانند با فرافکنی از حواشی احتمالی فرار کنند. ما اما امیدواریم که خالصانه و صادقانه این چند ماه را هم خدمت کنند تا مردم بیشتر صدمه نبینند».وی در پاسخ به اینکه آیا اگر اکنون در نیمه دولت دوم روحانی بودیم و نه در ماه‌های پایانی باز هم احتمال داشت که شاهد چنین برخورد و رویکردی از وزیر باشیم؟ گفت: « این موضوع واقع بستگی به روحیات افراد مسئول دارد. به نظر من اگر یک نفر واقعا آزاده باشد برایش اهمیت ندارد که اول دولت است یا آخر و بنا به قسم حرفه‌ای خود عمل می‌کند و هر جا هم که زورش نرسد به وظایف خود عمل کند، استعفا می‌دهد».

اتهام سنگین نماینده مجلس علیه روحانی

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مجلس، روحانی رئیس جمهوری را به تحریک نیروهای مسلح متهم کرد.سید ناصر موسوی لارگانی در حساب توئیتر خود نوشت: اگر روحانی به موقع تادیب شده بود، شاهد آن نبودیم به جای سامان دادن به اوضاع نابسامان اقتصادی مردم،‌ پیام ساختارشکن در روز ارتش صادر کند. پیامی که قابلیت پیگیری در محاکم قضایی را به سبب تلاش برای تحریک نیروهای مسلح دارد. روحانی باید به دادگاه احضار شود.

ادعای رویترز: دور دوم گفت‌وگوهای ایران و عربستان سعودی برگزار می‌شود

منابع آگاه گفته‌اند مقام‌های عربستان سعودی و ایران قصد برگزاری دور جدیدی از گفت‌وگوهای مستقیم را در ماه جاری میلادی دارند.رویترز به نقل از مقام‌هایی در غرب آسیا (خاورمیانه) و برخی منابع دیگر این خبر را گزارش داده و نوشته هدف از این مذاکرات کاستن از تنش‌ها میان تهران و ریاض است.ایران و عربستان سعودی که سال ۲۰۱۶ روابط دیپلماتیک خود را با یکدیگر قطع کرده‌اند هیچ یک برگزاری نخستین دیدار مستقیم در عراق را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند.روزنامه «فایننشال تایمز» چند روز پیش مدعی شده بود مقام‌های ارشد ایران و عربستان سعودی برای بهبود روابط دو کشور در بغداد پایتخت عراق مذاکرات مستقیم برگزار کردند.یک مقام در غرب آسیا امروز (چهارشنبه) به خبرگزاری رویترز گفت: «جلسه ماه آوریل، بسیار سازنده بود و در جریان آن درباره مسائل زیادی به خصوص بحران یمن و توافق هسته‌ای ایران بحث شد.»

زیدآبادی: این کشور است یا گوشت قربانی؟

فعال رسانه در کانال تلگرامی‌اش نوشت: از مسئولان مملکتی می‌پرسم آنچه بر ایران حاکم است، آیا واقعاً چیزی به عنوان state است یا محل تجمع باندهای گوناگون؟احمدزیدآبادی ادامه داد: اگر state است، پس این چه وضعی است که در بارۀ مذاکرات وین پیش آمده است؟ اگر مذاکرات تصمیم نظام است، پس رسانۀ رسمی حکومت به چه جرأتی اصل آن را به توطئۀ آمریکا نسبت می‌دهد و اگر تصمیم نظام نیست، تیم مذاکره‌کننده با چه جرأتی راهی وین شده است؟این رفتارها به قدری خارج از فهم و شعور متعارف است که برخی گمان می‌کنند، تمامش ساختگی و "جنگ زرگری" برای داغ کردن تنور انتخابات و کشاندن مردم به پای صندوق‌های رأی است! وگرنه اجزاء یک state چگونه ممکن است با کشورشان کاری کنند که پنداری گوشت قربانی است و فقط باید از هر طریقی شده، سهم بزرگ‌تری از این گوشت نصیب خودشان شود، آن هم در حالی که تلفات کرونا به طور متوسط به بیش از سه برابر تلفات روزانۀ جنگ هشت ساله رسیده و در کنار آن صدها مصیبت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و اخلاقی گریبان جامعه را گرفته است!

کنایه‌های سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به وزیر بهداشت

روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به وزیر بهداشت نوشت: مردم از تملق‌گویی‌ ها و زیاد حرف زدن شما مسئولان عصبانی هستند.روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:در شرایط دشوار کرونائی کنونی، حفاظت از زبان، یکی از مهم‌ترین وظایفی است که مسئولان سلامت کشور برعهده دارند. اگر می‌خواهید مردم به شیوه‌نامه‌های بهداشتی مرتبط با کرونا عمل کنند تا این بیماری خطرناک مهار شود و علاوه بر جلوگیری از خطر بزرگی که متوجه جان‌هاست، کادر پزشکی کشور نیز از استیصال نجات پیدا کنند و هزینه‌های کشور نیز کم ‌شود، شما مسئولان سلامت باید به جای حرف زدن به عمل کردن روی بیاورید.به گزارش سایت خبری مدارا؛در همین ماه مبارک رمضان، با مقدسات برخورد ابزاری نکنید و نگوئید اگر مراسم دعای دستجمعی برگزار نشود خدا دعاها را نمی‌شنود! خدا برای جان بندگان خود بیش از هر چیز دیگری ارزش و اهمیت قائل است. اینطور نشود که مثل تعطیلات نوروز همه چیز را رها کنید و بعد که موج جدید کرونا آمد، همدیگر را ملامت کنید و خود را دلسوز مردم جلوه دهید.مردم از فرافکنی‌ها، وعده‌های بی‌پشتوانه، تملق‌گوئی‌ها، بدگوئی‌ها و بطور کلی زیاد حرف زدن شما مسئولان عصبانی هستند. از فشارهای افراطیون هم نترسید و سلامت مردم را اصل و محور کار خود قرار دهید. به جایگاه خودتان در آینده نیز فکر نکنید، جایگاهتان اگر نزد خدا تثبیت شود، همواره تثبیت شده خواهد بود. ماه مبارک رمضان را که برای رسیدن به این مرتبه از معنویت فرصت خوبی است، از دست ندهید.

نقوی حسینی: ظریف کاندیدای اصلی اصلاحات نیست

مسیر انتخابات برای اصلاح طلبان پیچ در پیچ شده است. به نظر می رسد آنها بعد از منتفی شدن نامزدی سیدحسن خمینی، سراغ ظریف رفته اند اما کارشناسان و فعالان سیاسی معتقدند ظریف نامزد اصلی جریان اصلاحات نیست.سیدحسین نقوی حسینی درباره احتمال کاندیداتوری محمدجواد ظریف گفت: او کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نمی شود چون نه روحیات شخصی او برای قرار گرفتن در چنین جایگاهی ساخته شده و نه شرایط ایجاب می کند، ظریف بیاید.وی افزود: اگر برجام پا برجا می ماند و دولت می توانست به واسطه برجام قدری اوضاع اقتصادی را سامان دهد، می توانستند در زمان انتخابات از دستاوردهای برجام بهره برداری کنند. توافقات اخیر ایران و 1+5 نیز که به سمت بدتری در حال پیشرفتن است چون آقای عراقچی مطرح کرد «داریم به یک توافق جدید دست پیدا می کنیم» که این خودش خلاف برجام و مطالبات ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

شرایط کشور باعث شده که رئیسی برای آمدن مردد باشد

ناصر ایمانی ادامه داد: شرایط کشور باعث شده که آقای رئیسی برای آمدن مردد باشند و از طرف دیگر این تصور هم غلط است که چون آقای رئیسی در قوه قضائیه موفق بوده اند حتما در ریاست جمهوری هم موفق خواهند بود. همچنان که برخی از کاندیداها احساس می کنند که چون مدیر موفقی در اجرای پروژه ها بوده اند حتما در ریاست جمهوری هم موفق خواهند بود و می خواهند کاندیدا شوند؛ این هم غلط است.این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: آقای رئیسی به خاطر سابقه طولانی و شناخت عمیقی که در قوه قضائیه داشته اند موفق بوده اند. اما اولا مشکلات اجرایی کشور بسیار زیاد است و ثانیا ایشان در زمینه کارهای اجرایی ریاست جمهوری تجربه ندارد و با چالش های جدی روبرو خواهد شد؛ البته اگر بخواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود و مردم هم رأی دهند.

وی با بیان اینکه الآن در وهله اول جریان اصولگرا منتظر حضور یا عدم حضور آقای رئیسی است و در وهله بعدی هم اینکه تکلیف آقای قالیباف روشن شود، گفت: اگر آقای رئیسی بیاید ظاهرا در جریان اصولگرا یک اجماع مطلق در مورد ایشان حاصل می شود. اگر آقای رئیسی نیاید و آقای قالیباف بخواهد کاندیدا شود این اجماع مقداری کمرنگ تر خواهد شد و اجماع مطلق نخواهد بود و اکثریتی خواهد بود. اما با فرض اینکه هیچ کدام از این دو نفر کاندیدا نشوند این وحدت دچار مشکلات بیشتری خواهد شد و کاندیداها مختلف می شود. این حرف به این معنا نیست که با نیامدن این دو نفر حتما اصولگرایان به وحدت نمی رسند؛ شاید هم این اتفاق بیفتد ولی مقداری سختی ها بیشتر خواهد شد.

واکنش محسن رضایی به بسته تحریمی جدید کنگره آمریکا علیه ایران

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: اقدام جمهوری خواهان کنگره آمریکا در رونمایی از یک بسته تحریمی جدید علیه ایران، دارای دو معنای روشن است.سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ‏ اقدام جمهوری خواهان کنگره آمریکا در رونمایی از یک بسته تحریمی جدید علیه ایران، دارای دو معنای روشن است: ۱. دشمن، بنای دشمنی دارد و باید او را مهار کرد. ۲. تنها با یک دولت مقتدر، با تدبیر، انقلابی و متکی به داخل می‌توان کشور و مردم را از شر تحریم و انبوه مشکلات رهانید.

وکیلی: ظریف تنها ناجی اردوگاه اصلاح طلبان است

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: شاید ظریف تنها گزینه‌ای باشد که بتواند اردوگاه مایوس اصلاح طلبان را امیدوار و جمع آنها را حفظ کند.محمد علی وکیلی در گفتگویی درباره احتمال ورود محمدجواد ظریف به انتخابات ریاست جمهوری گفت: در اینکه اصلاح‌طلبان خیلی به آمدن ظریف برای ریاست جمهوری امیدوار هستند شکی وجود ندارد و شاید ظریف تنها گزینه‌ای باشد که بتواند اردوگاه مایوس اصلاح طلبان را امیدوار و جمع آنها را حفظ کند؛ بنابراین او تنها ناجی اردوگاه اصلاح طلبان است.او ادامه داد: اما معتقدم که آقای ظریف باید به عواقب ریاست جمهوری در کشور توجه کند و بداند که از نظر شخصیتی هیچ نسبتی با کارکردهای صندلی ریاست جمهوری در کشور ندارد و به همین دلیل احتمالش بسیار ضعیف است که خود را وارد چنین معرکه و مهلکه‌ای کند.

وکیلی در پاسخ به این که اگر ظریف به انتخابات ریاست جمهوری وارد نشود چه کسی از سوی اصلاح طلبان وارد خواهد شد؟ گفت: الان به رغم اینکه اصلاح طلبان از نظر روش سیاست ورزی به یک نهاد اجماع سازی رسیدند، اما چون افرادی با ظرفیت تایید صلاحیت شدن را ندارند از همین رو می‌توان گفت که با توجه به وضعیتی که دارند چندان اقبال ندارند.نماینده اصلاح طلب مجلس دهم درباره احتمال رفتن جریان اصلاحات به سمت علی لاریجانی برای ریاست جمهوری سیزدهم بیان کرد: ممکن است که بخشی از اصلاحات به سمت او بروند؛ البته او همانطور که در جریان اصولگرایی مخالفان بسیاری دارد در جریان اصلاح طلبی هم مخالفان بسیاری دارد؛ اما حتما بخشی از اصلاح طلبان ممکن است که به سمت ائتلاف با او بروند؛ اما او بسیار فرد محتاطی است و از همین رو تا لحظه آخر نمی‌توان پیش بینی کرد که وارد می‌شود یا خیر، اما اگر تصمیم به حضور بگیرد یعنی راه را برای خود هموار دیده است.

واکنش معاون سپاه به انفجار در نزدیکی تاسیسات اتمی اسرائیل

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: صهیونیست ها خیلی تلاش کردند حوادثی که اتفاق افتاد را لا پوشانی کنند اما وقتی کسی شرارت می کند نباید انتظار داشته باشد که شرارتش به خودش برنگردد.سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در واکنش به حوادث روز گدشته در سرزمین های اشغالی گفت: صهیونیست ها خیلی تلاش کردند حوادثی که اتفاق افتاد را لا پوشانی کنند اما شدت انفجار به صورتی بود که همه متوجه آن شدند و صدها هزار نفر قارچ انفجاری را مشاهده کردند.وی افزود: اتفاقاتی که در جنوب فلسطین اشغالی افتاد قابل کتمان نبود لذا وقتی کسی شرارت می کند نباید انتظار داشته باشد که شرارتش به خودش بر نگردد.

اعلام موجودیت پویش دعوت از «آیت‌الله رئیسی»

سایت رجانیوز نزدیک به جبهه پایداری ضمن اعلام خبر راه افتادن پویش دعوت از «حجت الاسلام رئیسی» برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری نوشت: پویش دعوت از سیدابراهیم رئیسی توسط جمعی از فعالین دانشجویی و اساتید حامی وی در دانشگاه تهران راه اندازی شد. اعضای این پویش معتقدند حجت الاسلام رئیسی، گزینه اصلح برای انتخابات ۱۴٠٠ است.

هشدار درباره یک اختلال خطرناک در فهم امنیت ملی به روایت معزی

معاون دفتر رئیس جمهوری در توئیتی نوشت: اختلال سیستماتیک و خطرناکی در فهم ‎امنیت ملی رخ داده است.علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در توئیتی نوشت: «‏اگر این تحلیل درست باشد که نگرانی از ‎رفع تحریم و احیای ‎برجام به این دلیل است که گشایش‌ احتمالی، امید شهروندان را زنده می‌کند، مشارکت در ‎انتخابات را بالا می‌برد و نهایتا سناریوی پیروزی قطعی برخی را بر هم می‌زند؛ باید بپذیریم که اختلال سیستماتیک و خطرناکی در فهم ‎امنیت ملی رخ داده.»

خباز: عارف می‌آید و شایستگی ریاست‌جمهوری دارد

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه ظریف تاکنون درباره نامزدی در انتخابات اظهارنظرهای مختلفی انجام داده، افزود: نمی‌دانیم ظریف می‌آید یا خیر، چون اطلاع دقیقی از تصمیم او در دست نیست. اگر خود آقای ظریف برای نامزدی اعلام آمادگی کند طبیعتا نهاد اجماع سازی باید بنشیند و در میان نامزدهای اصلاح طلب تأییدصلاحیت شده برای انتخاب نامزد نهایی به جمع بندی برسد تا همچون سال های 92 و 96 از پراکندگی آرا جلوگیری شود.محمدرضا خباز درباره نگاه اصلاح طلبان به کاندیداتوری محمدرضا عارف گفت: آقای عارف یقینا نامزد انتخابات 1400 می‌شود و عزم او برای اعلام کاندیداتوری جزم است. آقای عارف وزارت و معاون اولی رئیس جمهور را در کارنامه دارد بنابراین از شایستگی و کفایت لازم برای احراز جایگاه ریاست جمهوری برخوردار است و به نظر می رسد شرایط جامعه هم مناسب است. وی افزود: نگرانی امروز اصلاح طلبان این است که چه کنیم مردم بیشتر در انتخابات شرکت کنند چون انتخابات حداکثری موجبات نجات کشور را فراهم خواهد کرد و ما را به سوی موفقیت های آتی پیش خواهد برد.فعال سیاسی اصلاح طلب درباره احتمال کاندیداتوری محمدجواد ظریف اظهار کرد: آقای ظریف تاکنون هیچ ابراز علاقه ای برای نامزد در انتخابات ریاست جمهوری نکرده و تنها یک جمله دیپلماتیک از ایشان وجود دارد که گفت «نگران رأی آوردنم هستم نه نگران رأی نیاوردن». معنای این حرف آن است که «اگر بیایم رأی می آورم و همینجا اول گرفتاریهایم می شود» چون در داخل کشور و خارج کشور ما مشکلات فراوانیم داریم.

سعید جلیلی اولین دوگانه انتخابات ۱۴۰۰ را کلید زد

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: از "سرهنگ و حقوقدان" تا "جنگ و مذاکره"؛ دو قطبی‌های موهومی که برای فریب مردم ساخته می‌شود.مذاکره یا جنگ؟ مشخص است کسی جنگ را انتخاب نخواهد کرد.جریان انقلابی با ایجاد دوگانه‌های واقعی مورد نیاز مردم نظیر عدالت یا فساد، دوگانه‌های واهی جریان تردید را از میان ببرد.

میرزایی نیکو مدعی شد: مکاتبات ظریف با رهبر انقلاب در مورد انتخابات

قاسم میرزایی نیکو درخصوص حضور محمدجواد ظریف در انتخابات و این که گفته می‌شود وی کاندیدای جریان اصلاحات خواهد بود، گفت: هنوز هیچ‌چیز در جبهه اصلاحات قطعی نشده و همان فرآیندی که گفته شده است انجام می‌شود؛ یعنی ۱۰ نفر از اعضای جبهه کاندیدایی را معرفی می‌کنند؛ هنگامی که یک سوم آرا را در مرحله اول به دست آوردند و سپس برای نهایی شدن ثبت‌نام با دو،سوم آرا به عنوان گزینه نهایی انتخاب می‌شوند و تا جایی که من اطلاع دارم دوستانی در تماس با جبهه، ابراز تمایل کرده اند که در فرآیند قرار گیرند.این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: جبهه اصلاحات ایران برای خودش ساز و کاری تنظیم کرده است مبنی بر این که کسانی که مایل به کاندیداتوری هستند حتما باید اصلاح طلب باشند و از فرآیندی که جبهه تعیین کرده باید پیروی کنند.وی ادامه داد: آقای ظریف هم در مکاتباتش با رهبری و هم در اظهاراتش چندین بار قسم و آیه آورده است که نخواهد آمد؛ البته ممکن است بعدها جاهایی سفارش کنند یا فشار بیاورند که ایشان بیاید و ممکن است اتفاق بیفتد اما تا امروز حداقل خودشان این کار را نکرده است.

پیشنهاد عجیب یک نماینده برای ضمانت اجرایی لغو تحریم‌ها

احسان ارکانی، نماینده نیشابور در مجلس، در حساب توییتری خود نوشت: «مهمترین انتقاد به وعده‌های بی‌نتیجه روحانی در برجام، فقدان ضمانت اجرایی این ادعاهاست. پیشنهاد میشود در مذاکرات وین، تمام اموال، املاک، داراییها و منازل حسن روحانی، جواد ظریف، عراقچی و سایر مذاکره‌کنندگان درصورت لغو نشدن تحریمها بعنوان وثیقه، توقیف و به نفع ملت به فروش برسد.»

واکنش تند محمود صادقی به اظهارات روحانی

محمود صادقی، نماینده سابق مجلس در واکنش به اظهارات رئیس جمهور در خصوص مشارکت بخش خصوصی در واردات واکسن، پیام توئیتری تندی را منتشر کرد.

این فعال اصلاح‌طلب نوشت:«آقای روحانی! خجالت بکشید.واکسن کرونا در نئو لیبرال‌ترین اقتصادهای دنیا به سوداگری بخش خصوصی واگذار نشده است.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار