رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به حادثه انفجار منزل مسکونی در بلوار جمهوری شیراز بیان کرد: این حادثه مصدوم و یا تلفات جانی نداشت اما خسارات مالی زیادی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۹۵۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ 23 April 2021

تابناک فارس به نقل از فارس:رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز با اشاره به شنیده شدن صدای انفجار لحظه ای در ساختمانی در بلوار جمهوری، توسط شهروندان گفت: در ساعت ۰۸:۱۰ امروز درپی تماس های شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز مبنی بر شنیده شدن صدای انفجاری در ساختمانی در بلوار جمهوری خیابان سرپرست اطلاع داده می شود.

محمد هادی قانع با بیان اینکه بلافاصله چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: آتش نشانان با رسیدن به محل آتش سوزی مشاهده کردند که از طبقه دوم ساختمان چهار طبقه، دود و شعله زیادی خارج می شود و شعله های سرکش آتش درحال سرایت به نقاط دیگر ساختمان بود .

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با استفاده از چندین رشته لوله آبرسانی موفق به رساندن خود به کانون آتش شدند و مشغول عملیات خاموش کردن آتش سوزی شدند و گروه دوم با توجه به حجم زیاد دود در ساختمان آتش نشانان با استفاده از فن های قوی اقدام به خارج کردن دود از داخل ساختمان کردند .

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز خاطرنشان کرد: این آتش سوزی با تلاش نفسگیر آتش نشانان به سرعت و با کمترین زمان ممکن مهار و کاملا خاموش شد همچنین از سرایت آتش به طبقات و نیز بخش های دیگر جلوگیری به عمل آمد.

وی با اعلام این که علت وقوع این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است، اضافه کرد: این حادثه مصدوم و یا تلفات جانی نداشت ولی خسارات مالی زیادی بر جای گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار