مدیر مسجد نصیرالملک شیراز گفت: برنامه جزء خوانی روزانه و مراسم احیاء لیالی قدر با رعایت ضوابط و پروتکل‌ها در مجموعه مسجد نصیرالملک و امامزاده سیدالحرمین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ 25 April 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا:حجت الاسلام مجتبی خوش رنگ با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع معنوی ویژه ماه مبارک رمضان در مسجد نصیرالملک، گفت: برگزاری درس تفسیر حضرت آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در ایام ماه مبارک رمضان در این مسجد و پخش آن از شبکه استانی فارس انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مسجد نصیرالملک، او افزود: حجت‌الاسلام استوار میمندی، مدیر حوزه علمیه استان فارس نیز در ایام ماه مبارک رمضان در این مسجد به سخنرانی خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها حضور سایر کارشناسان مذهبی برای ترویج معارف دینی در این مکان و پخش تلویزیونی استانی در سحرهای ماه مبارک خواهد بود.

مدیر مسجد نصیرالملک افزود: مراسم باشکوه میلاد امام حسن مجتبی (ع) نیز امسال به طور ویژه و برای اولین بار در این مسجد با همکاری نهادهای فرهنگی از جمله نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس، اداره اوقاف و امور خیریه استان، موقوفه نصیرالملک، آستان مقدس حضرت شاهچراغ، پایگاه مقاومت ولی امر و کانون مداحان استان و سایر نهادها برگزار خواهد شد که طی آن، ضمن برپایی جشن و مولودخوانی و سخنرانی آیت الله دژکام، طرح اکرام و اطعام و توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان محله انجام خواهد شد.

او ادامه داد: مراسم ویژه غبارروبی و تنظیف مسجد نصیر و امامزاده زنجیری و فضاسازی معنوی و هنری مکانها متناسب با برنامه‌ها، پخش مداوم نغمه‌های قرآنی و مناجات خوانی از بلندگوی مسجد، از دیگر برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در این مکان مقدس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار