مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذار استانداری فارس از بازگشت ۹۳ واحد صنعتی غیرفعال و راکد به چرخه تولید با ١١٠٨ نفر اشتغال مستقیم و ٤٦ واحد معدنی در سال گذشته خبر داد و گفت: سال ٩٩ مجموعا ١٣٩ واحد صنعتی و معدنی با ١٦١٠ فرصت شغلی احیاء شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 27 April 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا:هاله فولادفر سه‌شنبه ٧ اردیبهشت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس گفت: ١٧٥٢ طرح با سرمایه گذاری بیش از ٨٢٤ هزار میلیارد تومان در این استان در دست اجراست که با بهره برداری از آنها برای ٤٥ هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

این مقام مسئول در استانداری فارس بیان کرد: ۵۸۹ طرح از مجموع طرح‌های در دست اجرا در فارس بالای ٦٠ درصد و ۹۷ طرح هم بیش از ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

او ادامه داد: پس از پالایش‌های انجام شده ٦١ طرح بالای ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی را به بانک مرکزی برای اخذ تسهیلات بانکی در استان معرفی کرده‌ایم.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری فارس خاطرنشان کرد: ٦٤٩ میلیارد تومان تسهیلات درخواستی این طرح‌هاست که در صورت تزریق، این ٦١ طرح به بهره برداری می‌رسد.

فولادفر به اجرای طرح «هر فرماندار، یک کارگاه با اشتغال بالای ٢٠٠ نفر» هم اشاره و با بیان اینکه ١٠٩ طرح با اشتغال ١٧ هزار و ١٩٩ نفر معرفی شده است، عنوان کرد: ٣٠ طرح آن با اشتغال ٣٩٤٢ نفر به بهره برداری رسیده و ٦١ طرح آن نیز بالای از ٦٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری فارس اضافه کرد: سال گذشته ١٠ طرح ملی نیز به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار